Castman Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, har selv gått til innkjøp av de scrath platene, men er veldig skeptisk å ha dem på bilen. Det er kun to streker med dobbel sidig teip på baksiden så det vil komme vann bak som neppe kan være særlig bra! bedre med riper enn rust ihvertfall Kan godt Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Vel jeg ser ikke på det som noe problem, har ingen planer om å feste dem med den dobbelsidige teipen. Blir å feste den med terostat. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Vel jeg ser ikke på det som noe problem, har ingen planer om å feste dem med den dobbelsidige teipen. Blir å feste den med terostat. terostat? Noe lim-greier det eller? Så forresten på ebay at man kunne få sånn dårlist beskyttelse også. Tenkt noe over å ha noe slikt på? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Terostat er en butyl masse som er kjempelett å arbeide med og hefter serdeles godt, men det kan fjernes gjen om det skulle være nødvendig. Har et annet stoff jeg kunne brukt som er polymer basert, men da kan jeg bare glemme å få det av igjen, permanent er knapt et dekkende ord... Har sett dette "body cladding" kittet, det er ikke noe pent og det skriker thailux av det. Fra det ene til det andre, Delene jeg bestillte ble sendt i dag. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 skriker thailux av det. Haha, genialt sakt :!: Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Super bil . Er tidligere 4x4 eier og merker fristelsen for en slik bil igjen kommer snikende. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Update Endelig er det kommet, det kom egentlig på fredag men jeg fikk først hentelappen 15min etter posten var stengt på lørdag... Men nok om det, nå er det kommet i hus. Update kommer mer senere i kveld, men intil videre kan dere få passe på pakkene. Disse skal få smake tapetkniven ganske snart. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Blir det noe ekstralys da ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Ekstralys? hvist du mener arbeidslys så er det ikke det nei, det kommer senere. Her er inneholdet i den store pakken, den lille er det viskere i. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Update 2 Det en trenger for å montere disse tingene er: JIF vindusrens Kjøkkenpapir Tommestokk. Her er utgangspunktet, vasket godt med JIF der skålene og vindavviserene skulle sitte. Tok det letteste først, var bare å line opp og trykke på i 2,5 min Jepp her er det du skal bruke tommestokken til Her er skålene kommet på, prøvde dem før jeg tok av folien slik at det ble rett. Sparte vindavviserene til sist siden en må være nøye hvist det skal bli fint, og husk vask skikkelig. Kunklusjon: Er kjempefornøyd med resultatet, eneste minuset var at det stod "VIGO" på vindavviserene, (til info: Toppmodellen av Hilux heter VIGO i thailand) vil ha minst mulig merker/juggel på bilen. Så jeg blir å vannslipe bort både VIGO merkene og Hilux merket på front deflektoren. Nå slipper jeg også å få solen i fra siden når jeg kjører på kveldene, og snø/regn når jeg har vinduene oppe. Må bare beklage de amputerte bildene, hadde det ikke vært for at verkstedhallen var full på jobb så ville jeg gjort monteringen der slik som vanlig. Hva tycks? Endret 3. august 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nice, dette blir jo bare bedre og bedre. Keep up the good work Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Wow! Dette er den eneste Toyotaen jeg ville valgt! Flott arbeid har du også gjort Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nok en gang, akkurat sånne ting som burde/og kunne vært gjort fra fabrikk! Nydelig Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Takker og bukker Har flere ting på lur, men disse må nok vente litt da jeg driver og ordner meg en E på lappen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Venter på oppdatering av 1.posten Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 hehe, *done* ordnet litt på bildene også. Mulig at det blir montert nye pussere i dag også i forbildelse med vasken. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Update I dag ble det vask og nye Aero Vu viskere (hadde også disse på 4Runnern), ABD viskerene jeg bestilte først var en katastrofe mildt sagt. Inspiserte de nye anskaffelsene før jeg vasket bilen og dessverre så viste det seg at de nye scratchplatene til dørene hadde slått seg i varmen og hadde løsnet, mens den på bagasjeluka satt som stål (den var av en annen type plast) Tror muligens jeg skal greie å få tak i noen i rustfritt stål, vi får se hva mine kontakter i østen kan komme opp med. Vel så var det viskerene sin tur, de gamle tok jeg ikke bilde av (glemte det fakisk) De nye er banalt enkel å sette på, åpne en låseklaff og slide dem på. Det fine med Aero Vu er at det er spoiler på begge sidene av viskeren, så de hjelper til når det er sidevind også. Nyshina bil og nye viskere og -schratchplatene.... Endret 8. august 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Må si bilen din ser svært bra ut, og det på tross av at jeg til vanlig absolutt ikke er fan av Hilux' utseende. Du har gjort en god jobb med å fikse slike små detaljer som helst skulle vært standard. Håper ikke hood-scopen bare er til pynt? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Takker, prøver bare å få bilen slik jeg vil ha den, men om andre liker den også så skal jeg ikke klage på det. Hood scoopet er til intercooler`n så den er definitivt ikke til pynt. Endret 23. august 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
TroReidar Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 *bump bump* Skjer det noe på denne fronten? lenge siden oppdatering Meget strøken bil både luxen og 4-runneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå