Rebel-Rider Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Høyt forbruk, en del kjente problemer med motor, girkasse, drivverk og div andre ting. Nytter ikke at det ser veldig fint ut på papiret, det må presteres også. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Yes, virker som hiluxen stiller en del sterkere påtanke det med kvalitet. Alt testes skikkelig grundig før det settes i produskjon virker det som Kjøpte hilux selv nå, dog x-cab 120hk. Så lurte jeg hvor du kjøpte de scratch platene? Greit å ha når kjerringene med lange negler skal inn men hvordan festes disse og kan det bli oppsammling av fuktighet? Ser veldig kjekt og hendig ut med sånn Stål topp, vet du om det er mulig å få sånn på x-cab? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Bun juard på Ebay har masse stasj til Hilux, bla scratchplater. Det er dobbelsidig tape på hele baksiden så monteres de rett så sammler de ikke fukt og støv. Ståltopp er det ingen problem å få til X-cab, den ser lik ut som den jeg har bare at den er lengre, den heter "s-plus v2" den europeiske versjonen har et litt annet bakvindu uten de sorte kantene på, ellers er den helt lik. (SMM lager de orginale ståltoppene til toyota) http://www.sammitr.com/elctfl/prddwl/dwlfl219.pdf Edit: Gratulere med ny bil. Endret 5. juni 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Update: Endelig har jeg fått et ledig øyeblikk til å skaffe noe nytt til bilen, bestillte en orginal bug deflector for 14 dager siden, har dessverre ikke hatt tid til å oppdatere tråden pga aktiviteten på jobb. Var å hentet den i dag så skal prøve å få montert den en av de nærmeste dagene. Endret 24. juni 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Update: Endelig litt action!, jobben har dessverre holdt meg borte fra bilen, kjøring har det blitt heller lite av, det lengste jeg har kjørt i et strekk er 10mil... meen nok om det. På tide å brette opp armene! Sjekka at alt var med før jeg gikk i gang, ikke mye som kan gå galt her. Lese bruksanvisningen (veldig unorskt av meg, sorry) Da var det bare å sette i gang. Her har jeg montert de hvite plastforingene som deflektoren skal festet i, og liner den opp. Her er festet som holder oversiden av deflektoren, her sjekker jeg bare hvor jeg må sette beskyttelsestapen. Peal and stick. Finito! (ja veit det er ørten tusen "lik" i fronten....) Endret 25. juni 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Gørrfint Likte det at den er sort mot sort bil Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Om det går 13 på dusinet av disse, så har jeg faktisk ikke sett noen sorte biler med det Sølv, rødt og blått ja, men ikke sort Uansett så er jo helheten på din bedre enn noe annet jeg har sett selv, og bedre blir det vel? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Takker. Colortmatching er et must synes jeg, ivertfall på noe som er såpass synlig. Ingenting er bedre når noe ser kult ut og gjør nytte for seg i samme slengen. Kjøpte den dog mest fordi jeg er lei å få ruta og intercooleren full av div virveløse skapninger, er spent på hvor godt den funker. Pluggen: No worry, planene er klare. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Noe mer spennende i vente nå? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Hehe vel her skal feriepengene svis av Ledpærer, elektronisk blinklysrele, vindavvisere på alle 4 dørene, gassdempere til panseret og ikke minst Weathertech digital floorliner *NY* Weathertech digital Formstøpt dørkmatte, flest vet hvor irriterende orginalmattene kan være: De holder seg aldri der de skal være, snø, grus og sand er alle andre steder enn på selve matta. Dette blir en saga blott når jeg får bestillt de nye mattene, koster litt $$$ men de er verdt det *end of commercial* Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Update: F@n alså! Bestilte meg nye viskere til bilen for noen dager siden fra Autobulbsdirect, men da jeg fikk dem så fant jeg ut at jeg hadde driti kraftig på draget, de var til høyrestyrte biler! I min visdom så bestillte jeg et annen merke en det jeg bestillte sist gang, men glemte å sjekke hvorvidt de var universal eller ikke og da forsvant det en del hundrelapper ut av vinduet... Så nå bestiller jeg meg Aero VU viskere (som på 4Runnern) som passer både høyre og venstrestyrte biler. Så husk sjekk om viskeren passer både høyre og venstrestyre (ev bare venstrestyrte) biler før dere bestiller! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jævlig mange bilder av montasjen av den tingen a Uansett. Elektronisk blinklysrele? Må du sitte å blinke selv nå eller? Endret 14. juli 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Ordner en "middagen" selv så må en kunne skryte av det også, right?.. Skøy til side, det sitter et termisk blinklysrele i bilen nå som må ha en viss belastning for å blinke i rett hastighet. Setter jeg på ledpærer nå så får jeg hyperblinking, noe som ser harry ut og tiltrekker seg uønsket oppmerksomhet fra visse statlige etater... Et elektronisk blinklysrele blinker i samme hastighet uansett hvilken belastning det er og kan derfor brukes på lysdioder. Heldigvis så har jeg ferie nå, så sitter å bestiller saker og ting nå, update på hva som er bestillt kommer senere. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ahaa! Da skjønner jeg hvorfor du må ha annet rele. Hehe. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 UPDATE: Da har jeg tatt meg et et aldri så lite "bestillingsraid" (det kommer antageligvis mer) Aero VU viskere Tailgate scratch plate Crome scratch plate Vindavviser for alle dørene. (type stor) Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Noen planer for motor tuning da? Eventuelt større hjul, heising etc? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Enn så lenge så er det ingen planer om større hjul eller heving. Tuning? vel må få kjørt inn motoren først så får vi se hva det blir til, men 197hk oh 430Nm er fristende... Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Få heist den skikkelig, få på kompressorstyrt sperre foran og bak, så har du ei skikkelig grom vogn i skauen Endret 23. juli 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå