osse-mon waits for alice Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vel, de fleste som har Hilux kjører med åpent plan og da har det ingen hensikt å ha noen pakning der. Men det burde derimot fulgt pakning med ståltoppen slik at en slipper å få støv, vann og snø inn ved baklemmen. Er det mange som bruker hardtop-rommet som et digert bagasjerom, eller tror du flest bruker det som et tildekket lasteplan? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 De som kjøper ståltoppen bruker den som et digert bagasjerom, Den er tross alt trukket med stoff og har både kupelys og varmetråder. De som bare skal ha et rent lasterom kjøper derimot glassfibertoppen, den er ikke trukket med noe som helst og er beregnet på de som bruker det som en tildekket lasteplan. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fin oppklaring. Da er jeg enig i at det er tullete med sånne glipper! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) heh, vel da blir det update i kveld. Har fått 2 pakker fra asia, pakkene kom vist fortere en det jeg hadde regnet med (har sniktittet litt i dem *glede seg*) Endret 12. mars 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Update: Ser ut til at pakkene fra østen kom litt snarere en jeg hadde planlagt, men jeg hadde heldigvis plass på verkstedet så det var bare å brette opp armene. Utgangspunktet, orginallyktene er helt ålreit men de er litt daff. Selve lykten er hold av 2 bolter og et par "studs" Her er den gamle (Hella) og nye lykta (ESDEPO). De som er oppservange ser at den nye lykta har 4 pærer, dette kommer jeg tilbake til. For å koble til den nye lykta så må den øverste pæra fjernes og den midterste må byttes ut i en oransje. Den hvite pluggen som kommer fra bilen er fullkoblet, men for å få tåkelys og ryggelys på begge sider så må høyre lykten få samme lyktekabelen som på venstre side, dette er noe jeg blir å ordne når LED pærene kommer. Før og etter. Ikke verst for 10min arbeid? Hva tycks? Endret 12. mars 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Mycket bra Tok seg ut i svartfarga og Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Utrolig pent Bra av deg å kalle et par uker gamle lykter for gamle da men hehe Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Takker, heh de "gamle" lyktene hadde ikke rukket å samle støv engang. Det er ikke alltid de dyreste modifikasjonene som gjør størst utslag,. Jeg var spent på hvordan det ble å se ut, forhåpningene ble innfridd og vel så det. Jeg satser på at neste steg på lista blir å skaffe LED pærer til bilen, det er kommet mye spennende siden sist jeg bestillte hos V-leds, deriblandt flere høyeffekts LED pærer på 5-7w på forskjellige sokkler. Disse skal byttes ut i LED pærer. 4st BAY15S (blinklys) 2st W5WY (sidenlinklys) 2st W5W (parklys) 2St 31mm pinol (kupe og bagasjeromslys) 2st W21W (de nye tåkebaklysene) Endret 12. mars 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ohoi Nytt hos V-leds? Jeg vil også ha et par nye park/brems til min, men blir vel litt dyrt når det er alt som trengs? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 De største nyhetene er disse 2, det er også kommet noen kraftige miniatyrpærer og banan/pinol pærer. Det blir nok en smule dyrt om du bare skal ha 2 pærer ja. BAY15S 7W led (14st 0,5w M-SMT dioder + 6 laveffekt) W5W 5W led (10st 0,5w M-SMT dioder) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tror vi har en eller annen lys/lyktfettish begge to? Skulle gjerne hatt noen kratigere bananpærer til alt lys innvendig også, så får sjekke ut hva alt sammen kommer på.. Strøkent blei det i hvertfall med de "nye" lyktene Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ser bra ut! Ble mye mer stilfullt med slike lykter ja! Og LED's er jo en fantastisk oppfinnelse. Godt å se at det er flere som handler fra v-leds! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Tror vi har en eller annen lys/lyktfettish begge to? Skulle gjerne hatt noen kratigere bananpærer til alt lys innvendig også, så får sjekke ut hva alt sammen kommer på.. Strøkent blei det i hvertfall med de "nye" lyktene Lys/Lyktefettish? nah, jeg driver ikke med impulshandlinger, jeg har god kontroll Ser bra ut! Ble mye mer stilfullt med slike lykter ja! Og LED's er jo en fantastisk oppfinnelse. Godt å se at det er flere som handler fra v-leds! V-leds er rene godtebutikken, bare at du ikke får hull i tennene Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så veldig pent ut med nye baklykter, men bremselyset i midten burde også være sota. Lenke til kommentar
-Fred Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har fulgt med på begge prosjektene en stund, og må si jeg liker veldig godt det du har gjort på begge bilene! Utrolig hvordan du kan gjøre en ny super bil enda bedre Kunne ønske fattern gjorde det samme med HiAce'n sin Stå på videre! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Så veldig pent ut med nye baklykter, men bremselyset i midten burde også være sota. Nå har vistnok mine venner i østen høytsittende bremselys i samme stilen som de nye lyktene lyktene, så det ordner seg nok. ' Edit: Det er også planer om mørktonede sideblinklys, men er litt i tvil siden jeg har dårlig erfaring med passformen på de uorginale. Orginal med mørktonet glass Uorginal krystallfinnish med mørktonet glass Endret 15. mars 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Meget pent og godt gjennomført - hele bilen totalt sett med dine modifikasjoner. Lykke til videre! Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ville valgt de nederste jeg da Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ville gått for mørktonet orginal lykter, tror det vil se best ut siden det er såpass mange mørke detalier på bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå