Rebel-Rider Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Førsteinntrykket var at den er en drøm å kjøre også, veldig rettningstabil og faktisk behagelig å kjøre, fast i fisken men ikke stump. Hendler og knapper hadde en veldig god kvalitetsfølelse og kan brukes med hanskene på, bilen virket i det hele tatt meget godt sammenskrudd. Edit: Glemte å nevne en ting , jeg fikk blikkskilter på bilen og ikke de stygge plastskiltene de lager nå. Endret 25. februar 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Rå bil. ... mer trenger man ikke si. Endret 25. februar 2009 av OML Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nice, ser jævla bra ut! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer! Tror det er mange (meg inkludert) som gleder seg til å se modifikasjonene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer! Dette blir bra.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Alle sammen: Takk takk Jeg skal ta skikkelig bilder så snart det lar seg gjøre og oppdatere hovedposten. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Update Var ute å tok bilder uner et lite opphold tidligere i dag, jeg har nå oppdatert hovedposten med skikkelige bilder (så skikkelig som de kan bli på denne årstiden) Enjoy! Lenke til kommentar
drz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) nice, gleder meg til du får fiksa lyktene og alle de led pærene Men to girspaker? enlighten me =) Endret 1. mars 2009 av drz Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 nice, gleder meg til du får fiksa lyktene og alle de led pærene Men to girspaker? enlighten me =) En for vanlige gir 1-5/6+R Den lille er som regel Høy-2 Høy-4 og Lav-4. Men noen modeller har erstattet denne spaken med en Knapp. F.eks Hyundai H1. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Alle biler burde ha 2 girspaker. Knapp er pinglete. På lista til trådstarter ser jeg masse bling blang ting. Men hvor er Heving, Bredding og større hjul blitt av? Det er jo det som virkelig kan gjøre en lux tøff. Endret 1. mars 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 nice, gleder meg til du får fiksa lyktene og alle de led pærene Men to girspaker? enlighten me =) Den lille girspaken er til overføringskassa og bestemmer hvor mange hjul det er drift på og utvekslingen. H2= RWD H4= 4WD 4L= 4WD Lavserie Alle biler burde ha 2 girspaker. Knapp er pinglete. På lista til trådstarter ser jeg masse bling blang ting. Men hvor er Heving, Bredding og større hjul blitt av? Det er jo det som virkelig kan gjøre en lux tøff. Hehe, det kommer ikke på lista i første omgang. Jeg har ikke planer om å lage noe artic truck ut av denne, det overlater jeg til de som synes de trenger slik. Hiluxen er skapt for å gjøre drittarbeid og tro det eller ei det er faktisk ikke nødvendig å bruke 40.000kr++ på understell og dekk for bilen er kapabel nok som den er, begrensningene ligger som oftest hos føreren og ikke hos bilen. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Update Da er det bestillt nye baklykter til bilen, men det kan ta så lenge som 3uker før de dukker opp så må nok smøre meg med tålmodighet. Black/Clear LED baklykter Endret 1. mars 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ai, nice med LED lykter da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Og vi er i gang Gleder meg til å se modifikasjonene, alltid gøy med biler som skiller seg ut! Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, det kommer ikke på lista i første omgang. Jeg har ikke planer om å lage noe artic truck ut av denne, det overlater jeg til de som synes de trenger slik. Hiluxen er skapt for å gjøre drittarbeid og tro det eller ei det er faktisk ikke nødvendig å bruke 40.000kr++ på understell og dekk for bilen er kapabel nok som den er, begrensningene ligger som oftest hos føreren og ikke hos bilen. Da er den sikkert like kapabel uten led lykter og masse annet dilldall også Selv om man ikke trenger heving/bredding/større hjul osv(noe som faktisk gjør bilen bedre i enkelte tilfeller) så betyr det jo ikke att det ikke er tøft. Mye heller det enn navigasjon, kule lamper, og hva det nå skulle være. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Vist det på lista er dilldall så tørr jeg ikke tenke på hvordan det er hjemme hos deg (det var en spøk) Poenget med å gjøre disse tingene er å sette et diskre preg på bilen, ikke for å lage et juletre fullt av juggel (noe som thaiene er ekstreme på). De aller fleste tingene på lista står i stil med bilen og blir ikke på noen måte å få bilen til å stikke seg ut på en negativ måte, men når det er sagt så har du og jeg forskjellige meninger om akkurat det. Her har du biler som får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 likte egentlig den eggehvite/beige i midten der da Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skulle jeg har kjørt japansk, måtte det blitt en Hilux eller LandCruiser! Disse er sinnsykt fete, og gleder meg til utviklingen! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 ai, nice med LED lykter da Ikke bare det, en annen bonus er at de sparer strøm også: ca 10w på parklysene og 40w på bremselysene. De vanlige pærene på bilen (untatt hovedlyktene og tåkelyktene) skal også byttet ut etter hvert med LED pærer. Forbruk: Vanlig/LED Bremselys: 42W/10W Blinklys: 47W/11W Parklys: 20W/5W Nødblink: 64W/22W Kupelys: 10w/1W Resultatet bør bli mindre drivstoff forbruk og feks muligheten til å ha parklys,kupelys eller nødblink på i lengre tid av gangen uten å ha motoren i gang for å nevne noe. Høres karnsje tullete ut med "ENØK tiltak" på en bil, men det viser bare at LED pærer har faktisk noe mer for seg en bare for utseende sin skyld. Skulle jeg har kjørt japansk, måtte det blitt en Hilux eller LandCruiser!Disse er sinnsykt fete, og gleder meg til utviklingen! Utvikligen blir å gå en anelse saktere en før siden det forsvinner noe mer penger i mnd da jeg hadde 4Runnern, men der blir gjevnlige oppdateringer. Hilux er en tøff bil uten tvil, har fått mange lange blikk den siste tiden spesielt fra håndtverkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå