Sineim Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Hei Er 17 år og har tenkt å kjøpe meg en barbermaskin. Har hørt at dersom man er ung burde man kjøpe dyr barbermaskin fordi huden blir ødlagt av de billig. Vet noen om en god og billig barbermaskin for ungdom? Hadde ikke tenkt å bruke noe særlig mer enn 500 kr. Er det forresten noen som har erfaring med Braun 5874? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Trenger ikke noen dyr barbermaskin, nei. Bare se innom elkjøp så finner du mange forskjellige. Bruker selv en eller annen billig Phillips modell. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...Barbermaskin%24 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva med å bli en mann og kjøpe en ordentlig høvel i stedet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva med å bli en mann og kjøpe en ordentlig høvel i stedet? Han slemme på disney versjonen av Tarzan bruker kniv, da er du mann da! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva med å bli en mann og kjøpe en ordentlig høvel i stedet? Man er ikke mann før man bruker en sløv kniv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Hva med å bli en mann og kjøpe en ordentlig høvel i stedet? Man er ikke mann før man bruker en sløv kniv. Man er ikke mann før man bruker en slakter-kniv. Fra spøk til on-topic: Tror ikke du trenger en så dyr barbermaskin for at huden din ikke skal bli ødelagt. Ta en tur innom vanlige elektro-butikker (elkjøp, lefdal) osv.. Der finner du masse barbermaskiner. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Kjøp Braun.. Har selv både Philips og Braun, og den billige Braun er mye bedre enn den dyre Philips. Går mye raskere da Braun skjærer i en bredde, mens Philips har tre hoder og store mellomrom mellom hodene. Men ingenting slår høvel. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Aldri skjønt poenget med barbermaskin. Høvel is the thing. Endret 26. januar 2009 av Modeswitch Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Aldri skjønt poenget med barbermaskin. Høvel is the thing. Jeg startet med barbermaskin fordi det var enklest, tar under et minutt å gjøre seg helt ferdig. Ser ikke poenget av å gå til høvel når barbermaskin fungerer perfekt for min del. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd med min Panasonic ES4025 Anbefales. Den var også ganske billig, (kjøpte den på lefdal for et par år sida) bare rundt 700kr Lenke til kommentar
Hknl Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg fant en del nytting informasjon på http://dinbarbermaskin.no. Det hjalp meg vertfall Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Kjøp deg en skikkelig høvel, god krem og produkter til før/etter, det blir en helt annen opplevelse og huden føles kjempe bra! Gå for en skikkelig høvel, noe slik: http://incredipixel.com/wp-content/uploads/2012/03/Edwin-Jagger-De89bl-Double-Edge-Safety-Razor-Chrome-Plated-300x300.jpg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Braun er en sikker vinner ja! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har hatt både diverse phillips og braun. På min hud er maskin = røde prikker. Phillips er værst. Dersom du på rød og liv skal ha maskin, se etter en med rensestasjon. Høvel etter dusjing tar ikke mange minutter. Sjekk barbershop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå