mollusc Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det ser ut som om jeg får flere og flere problemer på maskina. Var en periode veldig plaget med blåskjerm i tide og utide. Nå henger den veldig når jeg kjører javaprogrammer. Dette skjer særlig når vifta slår seg på. Kan det være at temperaturen blir for høy. Var ikke plaget med dette tidligere. Spedifikasjonene er P4 2,0 512, og ellers standard C series. OS XP-Pro. Har dere noen gode ideer? Lenke til kommentar
sveineo Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har du prøvd å reinstallere XP? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det kan være pga. av at du kanskje har installert en DirectX versjon som maskinen din ikke støtter. Jeg hadde mye problem med en noe eldre bærbar Compaq maskin, etter at jeg hadde installert directX 8.1. Tror den bare hadde støtte for 7 eller noe. Det endte med at jeg formaterte og ikke la inn DirectX 8, og da var alt "back to normal". Det er iallfall min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå