Blekk. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei. Jeg er 14 år, og spiller mye fotball. Nå har vi 4 treninger i uka, 3 innendørs. Men, nå er jeg ute en god stund (regner jeg med) siden jeg har fått denne skaden. (hælspore) Noen andre som har erfaringer med denne skaden, som kan si noe om den? Hvor lenge du var ute osv. Takk. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ingen andre som har hatt denne skaden? Jo, det må være det... Endret 26. januar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det jeg hadde en gang var voksesmerter i helen når jeg spilte fotball, var rundt din alder da. Men tror ikke det går under det samme som det du har. Men isåfall, hadde vonde smerter i helen når jeg sprang, og måtte bruke ekstra såle i skoene når jeg spilte. Selv om det ikke alltid virket. Jeg var ikke så veldig lenge ute, for eg skulle spille uanz, og ga meg når det var på sitt værste, i kampen also. EDIT: VELDIG dårlig formulert dette her, men sitter no våken kl 03:27 om natten og gjesper etter søvn. Endret 27. januar 2009 av Bllink Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Ok. :-) Har smerter når jeg springer, hopper osv. jeg også. Skal til legen i morgen, og undersøke mer... Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fant du ut hva det var for noe? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Litt sent svar men: Ja, det viste seg å være senebettenlse i akkiles/hæl. Måtte ta det med ro i 2-3 uker, har gjort det nå. Hadde trening i dag, kjente ikke noe til skaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå