Pc96 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kan man kjøpe bootbar minnepenn med windows xp på til acer one?? (kjøpe en minnepenn man setter i acer one så installerer man windows xp på den) Takk:) Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er ikke noe som er gjort i en håndvendig. Så vidt jeg vet selges ikke WXP på minnepenn. Det finnes guider for å boote XP fra minnepenn på nettet (google er din venn, som alltid), men det er ikke like lett som å bruke f.eks. Unetbootin for ymse Linux-distroer. Selv anbefaler jeg deg å prøve ut Easypeasy som er skreddersydd for små skjermer og netbooks spesielt. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 funker og kjøre xp install/boot fra minnepennen ja men xp må du legge på minnepennen selv:) her er ein video som viser hvordan du leger inpå xp og får det bootbart. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Kan jeg kjøpe en cd da?? EVT. hvor?? Eller er den gratis?? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Windows XP kosta rundt tusenlappen sist jeg sjekka, men aner ikke hva de skal ha for det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå