Glasscola2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! Jeg trenger å mixe, eller få mixet en sang hvor det først er en slags polka sang, så kommer det en slags scratch som skal vare i 4 sekunder, før det kommer hjerte slag og så 7 sekunders stillhet. Jeg har, eller får tak i Logic Stuido sin standardpakke om 4 timer, iLife har jeg ikke. Glemte å ta backup av alle programmene, så alt må lastes ned på alternativ måte helt til det er mulighet for oppgradering. Dette er altså til mMac. Noen som vil gjøre dette for meg, eller som vet hvordan jeg gjør det!? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hjerteslag. Scratching (finnes flere sampes på free-loops.com). Bruk Logic Stuido til å klippe sammen sangen. Lenke til kommentar
sijo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hjerteslag. Scratching (finnes flere sampes på free-loops.com).Bruk Logic Stuido til å klippe sammen sangen. Er det mulig å bruke disse samplene på et Nord Elctro 2 keyboard, eller må det være en synth? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva mener du? Nordlead Electro 2 er da en synthesizer, eller er det noe jeg ikke har fått med meg ? Hos free-loops har de loops i formatene wav, mp3, aif, og midi, så noen kan sikkert brukes på nordleaden. Lenke til kommentar
sijo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva mener du? Nordlead Electro 2 er da en synthesizer, eller er det noe jeg ikke har fått med meg ? Jo, Nordlead 2 er en synth, men den har ikke jeg. Jeg har Nord Electro 2 (73 keys), pianoet. Men det skal være mulig å legge inn nye lyder via et dataprogram som fulgte med, så jeg lurte på om disse synthlydene funket til dette pianoet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå