Elgjeger Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har lenge lurt på fölgende: Hvordan brytes nikotinet ned i kroppen, etter at man har stumpet röyken, eller spyttet snusen i dass? Skjer denne prossessen i leveren? Isåfall, leveren tar vel ikke skade av det? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Brytes ned i leveren, lungene og nyrene med en tid på ca 4 timer pr røyk. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Brytes ned i leveren, lungene og nyrene med en tid på ca 4 timer pr røyk. Takk for svaret! Men vi kan vel utelukke lungene, når det gjelder snus? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis du går over fra røyk til snus så vil du helt klart spare helsa veldig mye. Det beste er selvsagt å slutte helt, og det klarer du med litt viljestyrke. Ikke trapp ned, slutt når du er ferdig med røykpakkene du har og aldri kjøp en ny. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis du går over fra røyk til snus så vil du helt klart spare helsa veldig mye. Det beste er selvsagt å slutte helt, og det klarer du med litt viljestyrke. Ikke trapp ned, slutt når du er ferdig med røykpakkene du har og aldri kjøp en ny. Jeg röyker ikke, jeg snuser. Men det er vel ille nok antar jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå