Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Antenne til VW

Newsbee

Anbefalte innlegg

På grunn av skiboksen er det en liten knekk i antennen bak på Golfen min, noe som forårsaker tendenser til dårlig signal på radioen.

Er det noen som vet hvor man kan få fatt i antenner som er leddet ved roten (har sett det på en eller annen SUV), slik at den kan bøyest under skiboksen uten å ha unaturlig knekk?

Har sjekket biltema, men fant ikke noe i nærheten der. Tror heller ikkje kortere antenne er løsningen...i første omgang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På grunn av skiboksen er det en liten knekk i antennen bak på Golfen min, noe som forårsaker tendenser til dårlig signal på radioen.

Er det noen som vet hvor man kan få fatt i antenner som er leddet ved roten (har sett det på en eller annen SUV), slik at den kan bøyest under skiboksen uten å ha unaturlig knekk?

Har sjekket biltema, men fant ikke noe i nærheten der. Tror heller ikkje kortere antenne er løsningen...i første omgang

Når vi monterer boks på taket på nybiler bruker vi å borre hull i boksen slik at antennen stikker opp gjennom boksen.

Men er det en sånn laaaang antenne kan du jo finne en kortere eller dra på huggern å se om du finner noen som er leddet.

X-Trail T30 har hvertfall ledd på antenna :)

Lenke til kommentar

Men er det en sånn laaaang antenne kan du jo finne en kortere eller dra på huggern å se om du finner noen som er leddet.

X-Trail T30 har hvertfall ledd på antenna :)

Den er ikke laaaaaang nei, men ca 20-30cm vil jeg tro. Ikke spes lyst å borre i boksen, og X-trail er vel heller små mengder av hos huggern ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...