UNSCCapone Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du har tydligvis Open NAT siden det ikke kommer noen melding. Personer med Open NAT skal kunne spille med både Open,Moderate eller Strict. SÅ da er det noe annet som ikke er riktig. Lenke til kommentar
Aoopoo3 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Skal prøve å restarte routeren også gjøre det på nytt:D Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan skal jeg finne ut om jeg har open NAT eller ikke???? Når jeg tester: Test xbox live Connection, kommer det bare at alt funker:hmm: Er du sikkert på at du har gjennomført testen? Den forteller deg hva din NAT-status er. Ta en titt på bunnen av skjermen neste gang. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Med det nye dahboard får jeg ikke melding hvis jeg har open NAT, men når den er strict kommer det en gul trekant og en melding som har forslag til løsning. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ah, da så. Har ikke gjennomført en nettverkstest siden det nye menysystemet ble innført. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 kan det nå, siden routern min får porten Stricted med gjevne mellom rom, men så restarter jeg routern så er de Open igjen. Lenke til kommentar
Aoopoo3 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Så det vil si at jeg har open NAT når det ikke kommer noen beskje??? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, er i vært fall slik hos meg. Kjør Halo 3 så når du starter å søke første gang vil du få en beskjed om at du har Moderate/Strict NAT og Macthmaking vil gå saktere. Lenke til kommentar
Aoopoo3 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Er dette riktig??? untitledr.bmp untitled.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå