Oleha Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hallo! Skal kjøpe meg boksesekk, men vet ikke så mye om boksing enda så er litt redd for å skade meg hvis jeg begynner uten å vite om noen teknikker. Har hørt at håndleddene kan veldig fort bli skadet hvis man slår feil. Så er det noen som vet om noen teknikker for boksing? Kanskje noen nettsider? Takk for svar! Lenke til kommentar
No14 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! Du kan jo dra innom en bokseklubb og ta et par prøvetimer. Det er vanskelig å lære seg teknikker bare ved å se på film eller bli forklart her. Det er lett å lære seg uvaner og ingen kan si i fra hvis du gjør det feil. Det er flere som forklarer hvordan teknikker utføres her: http://kampforum.no/forum/index.php/board,31.0.html Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Som No14 sier så er det å oppsøke en bokseklubb, eller i det minste få instrukser av noen med en viss fartstid nesten et must. Og bandasjer til henda er veldig fint i forhold til skader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå