Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke koblet meg til routeren.

Anbefalte innlegg

Jeg har flere datamaskiner i i huset som klarer å komme seg på nette. Men en datamaskin klarer det ikke.

Denne får bare denne feil meldingen:

332677.jpeg

Jeg har prøvd å rrense for virus, men fant ingen.

Oppdatert driveren til korte funket ikke.

Slettet driveren, innstallerte på nytt funket ikke

Deretter oppdragere driveren funket ikke.

Veit noen hvorfor dette her skjer? Prøver jeg å koble til naboen sitt nettverk funker det ogfeil meldingen kommer ikke opp.

Noen som veit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv med dette:

Gå til "Nettverkstilkoblinger", høyreklikk på den trådløse nettverkstilkoblingen og velg egenskaper. Under fanen "trådløse nettverk", finn det trådløse nettverket du prøver å koble til og slett det. Deretter gjør du repair og prøver å koble til det trådløse nettverket.

Beklager om det ikke er helt riktige navn på faner etc, jeg har engelsk OS.

Endret av mocka
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det KAN være at du har 11 mbps kort i PC og 54 eller mer i router, eller motsatt, og at forhandlingen om hastighet ikke går bra. Har vært mye borti dette tidligere, men de siste årene har det blitt mindre av det. Test med å sette både PC og router til 11 mbps, og se om det funker da.

Lenke til kommentar
Det KAN være at du har 11 mbps kort i PC og 54 eller mer i router, eller motsatt, og at forhandlingen om hastighet ikke går bra. Har vært mye borti dette tidligere, men de siste årene har det blitt mindre av det. Test med å sette både PC og router til 11 mbps, og se om det funker da.

Er nok heller forskjell i type nettverk. 802.11a/b, passer vel ikke sammen med et g nettverk. a, b og n tror jeg passer sammen, men a/b sammen med n er ustabilt. Sjekk bakpå ruteren og nettverkskortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...