Andzel Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har flere datamaskiner i i huset som klarer å komme seg på nette. Men en datamaskin klarer det ikke. Denne får bare denne feil meldingen: Jeg har prøvd å rrense for virus, men fant ingen. Oppdatert driveren til korte funket ikke. Slettet driveren, innstallerte på nytt funket ikke Deretter oppdragere driveren funket ikke. Veit noen hvorfor dette her skjer? Prøver jeg å koble til naboen sitt nettverk funker det ogfeil meldingen kommer ikke opp. Noen som veit? Lenke til kommentar
mocka Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du prøvd å resette routeren? Lenke til kommentar
mocka Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du nettverkskort? Hehe antar det; Prøver jeg å koble til naboen sitt nettverk funker det ogfeil meldingen kommer ikke opp. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du harddisk? Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du harddisk? Antar vel det Spørsmålet er vel om du har internett?? Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hvor tykk er veggen mellom PC'en og routern? Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Selvfølgelig har han internett da n000b Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Selvfølgelig har han internett da n000b dette er ikke off-topic forumet Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Selvfølgelig har han internett da n000b dette er ikke off-topic forumet LOL, dette var vel så mye off-topic som det du quota:P Men tror det kan ha noe med driverne, eller internett instillingene i kontrollpanelet Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 nei nettopp, så slutt å komme med off-topic prat da Lenke til kommentar
mocka Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Prøv med dette: Gå til "Nettverkstilkoblinger", høyreklikk på den trådløse nettverkstilkoblingen og velg egenskaper. Under fanen "trådløse nettverk", finn det trådløse nettverket du prøver å koble til og slett det. Deretter gjør du repair og prøver å koble til det trådløse nettverket. Beklager om det ikke er helt riktige navn på faner etc, jeg har engelsk OS. Endret 26. januar 2009 av mocka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det KAN være at du har 11 mbps kort i PC og 54 eller mer i router, eller motsatt, og at forhandlingen om hastighet ikke går bra. Har vært mye borti dette tidligere, men de siste årene har det blitt mindre av det. Test med å sette både PC og router til 11 mbps, og se om det funker da. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Skal se på det siste. Skal si at folk er kloke her ja :| Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det KAN være at du har 11 mbps kort i PC og 54 eller mer i router, eller motsatt, og at forhandlingen om hastighet ikke går bra. Har vært mye borti dette tidligere, men de siste årene har det blitt mindre av det. Test med å sette både PC og router til 11 mbps, og se om det funker da. Er nok heller forskjell i type nettverk. 802.11a/b, passer vel ikke sammen med et g nettverk. a, b og n tror jeg passer sammen, men a/b sammen med n er ustabilt. Sjekk bakpå ruteren og nettverkskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå