Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal til for å bli en eskorte?

Gjest Guest_Silje_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarer du å få andre til å bryte loven så burde det være nok.

Sexsalg er fra og med 1.januar i år forbudt ;)

Sexsalg er ikke forbudt, sexkjøp derimot er forbudt, men det kan alle som ønsker gi faen i, da sosialistfaen ikke har noen rett til å nekte kundene til de prostituerte å kjøpe de seksuelle tjenestene de ønsker å selge/tilby.
Lenke til kommentar

Sexsalg er ikke forbudt, sexkjøp derimot er forbudt, men det kan alle som ønsker gi faen i, da sosialistfaen ikke har noen rett til å nekte kundene til de prostituerte å kjøpe de seksuelle tjenestene de ønsker å selge/tilby.

Jeg ser du kommer til å gjøre en fantastisk karriere innen jus.

Lenke til kommentar
men det kan alle som ønsker gi faen i, da sosialistfaen ikke har noen rett til å nekte kundene til de prostituerte å kjøpe de seksuelle tjenestene de ønsker å selge/tilby.

Du forstår ikke HELT hvordan rettssystemet fungerer?

Det er et autoritært kollektiv, jeg vet hvordan det fungerer, poenget er at det er urettferdig å la noen mennesker bestemme over andre mennesker.

Det må du forklare?

Silje, som sagt, begynn treninga og google ;)

Curly88, kjøp deg ei dukke

Hvorfor?
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Stine_*

Dette lurer jeg også på... Virker vanskelig å i det hele tatt bli det, regner med at du ville være med i et studio og ikke bare stå på gata... :p

Lenke til kommentar

Det må du forklare?

Jeg vet jeg ville gledet meg veldig til å se deg forsvare din første klient med at han bare kan gi faen i loven fordi sosialistfaen ikke har rett til å nekte han noe. Du hadde nok kommet meget langt med det forsvaret.

At samfunnet har regler har ikke noe med sosialisme å gjøre. Du kommer til å lære slikt etter hvert som du vokser opp.

Lenke til kommentar

Det må du forklare?

Jeg vet jeg ville gledet meg veldig til å se deg forsvare din første klient med at han bare kan gi faen i loven fordi sosialistfaen ikke har rett til å nekte han noe. Du hadde nok kommet meget langt med det forsvaret.

At samfunnet har regler har ikke noe med sosialisme å gjøre. Du kommer til å lære slikt etter hvert som du vokser opp.

Poenget er ikke at sosialistfaen ikke straffer de som ikke føyer seg, poenget er at sosialistfaen ikke har noe med hva individet bruker kroppen sin til, så lenge det ikke skader/krenker andre direkte.

Sosialisme = autoritær kollektivisme og liberalisme/individualisme = frihet for individer sålenge de ikke skader/krenker andre direkte, dvs at kvinner/menn kan selge seksuelle tjenester hvis de ønsker uten at kundene deres blir kriminalisert og folk som tvinger folk til å selge seksuelle tjenester blir hindret av myndighetene, dvs offerene blir beskyttet.

Og hvorfor skriver du "Du kommer til å lære slikt etter hvert som du vokser opp."?

Endret av CURLY88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...