jensemann23 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kjøpte VIASAT parabolpakke for 2 år siden, og han selgeren i butikken sa at det ikke var noen sammenheng mellom viasat og NRK, så jeg skulle ikke bli innmeldt til NRK. Det stemte greit, så jeg fikk ikke noe regning før nå. Sender de bare ut tilfeldig? Kjøpte nytt hus i mai, så kanskje de bare sender ut på måfå til folk som har kjøpt hus/meldt flytting? Eller sjekker de listene til viasat? noen som vet? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 NRK sender ikkje ut lisensrekningar i hytt og pine. Og dei sjekkar nok hos Viasat, ja. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 You got owned.. men du har jo tv, da SKAL du jo betale lisens. Selv eier jeg ikke tv. Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Viasat er vel pliktig til å levere inn lister de, som alle andre. Ikke at jeg synes synd på deg. Lisensen skal betales, den... Lenke til kommentar
jensemann23 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 men rart det gikk 2 år før jeg fikk regningen:p Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 dette er nope som er tatt opp i tråden En samletråd om NRK-avgift/lisens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg