Fuglesnerk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) 94.4% Correct Er glad i musikk da:) fikk 2 feil:( Jeg liker det meste av musikk:) Favoriserer Elektronisk og Dub:) Endret 1. februar 2009 av Fuglesnerk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Trur ikkje den første er så korrekt, går vell like mykje på hukommelse som gehør. Enkelt tone testen har i det minste ein del til felles med å stemme eit instrument Eg fekk 1.05 xers.bmp Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Anelse overrasket over meg selv. 88,9% og 2,4 Hz. Nesten perfekt (90+) på den ene, og veldig gjennomsnittlig på den andre. Lurer på om jeg klarer den siste testen noe bedre på et bedre anlegg eller ikke. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fikk 77,8% på den første, så fikk jeg 0,75 på den andre. Også tok jeg den musical-visual-greia fordi det var gøy og fikk 100%. Jeg favoriserer vel mest rock. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 91,7% Hører hovedsaklig på elektronisk musikk, funk, jazz og prog/math metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå