Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! Har fire Kingston HyperX PC9600 1 gigabyte minnekort, og lurer på hvordan og hvor mye jeg kan klokke det? Har et Asus P5E hovedkort og et kabinett type Cooler Master Stacker 831. Kabinettet har jeg ikke modifisert på. Så hva skal jeg endre på, og hvor mye kan jeg endre det på? Har ikke noe vifter til ram brikkene. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 burde være mulig å dra en 150-200MHz men ikke forvent at systemet blir mye raskere og at du vil få x antall flere fps i spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 burde være mulig å dra en 150-200MHz men ikke forvent at systemet blir mye raskere og at du vil få x antall flere fps i spill Ok, så kanskje bare dumt og klokke minnekortet da gjerne? Har jo 4 gigabyte allerede, så er vel fornøyd kan du si, og er det ikke mer enn en 200 mhz maks er det neppe vits i ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 all hastighet over en 500Mhz er nesten ikke merkbart... i spillsammenheng snakker vi kanskje 1 fps... og boot tid vil heller ikke bli kortere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ah, daså. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå