Otmin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! Jeg har spilt trommer nå på et dårlig, brukt nybegynnersett og tenkte å gå et hakk videre. Jeg kan så å si ingenting om hvilken merker som er gode og dårlige men jeg la merke til dette her på sound1: (sound1 har litt rart oppbygd side så jeg kan ikke lage en direkte link; gå innpå www.sound1.no så søker du oppe til høyre på VX-9B det vil komme opp et trommesett, det er det jeg tenker på.) Jeg lurer på om dette er et bra trommesett og om noen har noen erfaringer eller om dere har noe annet i prisklassen 10-15 000 som dere vil anbefale:) Jeg spiller i hovedsak Rock/Metal. Jeg er på jakt etter noe som kan holde lenge:) Takk for all respons:) Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Har titta litt på dette settet jeg også, og det må vel kunne sies å være et ganske godt kjøp. Nå har jeg ikke så veldig stor erfaring med Mapex-sett, men det jeg har prøvd ga meg iallefall et inntrykk av god kvalitet til god pris, så jeg ville kanskje satsa på dette her. Dessuten er min mening at basstrommepedalene til Mapex er noe av det beste du får tak i nest etter Iron Cobra pedaler (som koster skjorta og det ene buksebenet). Selvfølgelig, er du på jakt etter noe som holder virkelig lenge er jo merker som Tama, Pearl eller Sonor alltid sikre vinnere, men er jo da også så klart dyrere dersom du skal ha et stort kit med to basstrommer og masse tom'er. EDIT: 10-15.000 kr klassen ja. Da gjelder nok ikke det siste jeg skrev, men fortsatt kjekt å vite Endret 27. januar 2009 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå