Diskutert Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) *snip* Haha, herlig! :!: Endret 1. august 2010 av hernil Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Sa endel dumme ting før jeg lærte meg helt hva ordet voldta betydde. Antok at det betydde å banke opp noen Var i ganske ung alder da^^ 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det hadde vært dumt om du fikk juling på skolen, og kom hjem og fortalte at du hadde blitt voldtatt. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hehe var ikke helt sånn. Mer at jeg skulle voldta andre gutter 7 Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Heheh classic..! Husker lillebroren min gikk rundt og sa han skulle voldta andre også.. En gang ble han sur på Pappa, og skreik at han skulle voldta han! =P HAHAHA 7 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 En gang på ungdomsskolen fant jeg ut at det var en god flørte- idè å dra ned buksa til en av jentene i gymtimen. Hun ble sint, løp etter meg og begynte deretter å gråte. Da forsto jeg hvor dumt det jeg hadde gjort var, og brukte de neste ukene til å be om unnskyldning. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ikke akkurat dumt, men litt pinlig. Var 10 år og på ferie i Egypt. Fikk lov til å være med pappa og dykke, med instruktør. Ble jo stirrende nedover uten å tenke på hvor mye vann som var over meg til plutselig jeg kjører ansiktet først inn i sandbunnen. Trodde først at instruktøren hadde glemt å stille oppdriften i vesten min så dro meg litt innover til jeg fant ut at jeg var kommet til land. Dykkerutstyret var ganske tungt så jeg klarte ikke å reise meg og ble liggende på 20-30 cm dypt vann i fullt dykkerutstyr og plaske. Heldigvis var det ikke så mange andre på stranda da, men tror jeg vet hvordan en fisk på land føler seg. Jeg og en kamerat kjedet oss på halloween, foreldrene ville ikke gi oss noe godteri så vi mekka noen masker av papir, dro fram noen gamle lekeskytere og dro ut på jakt. Klarte å skremme noen småunger og fikk foreldrene på nakken. Prøvde å forklare at vi kjedet oss og ville ha godteri, noe som foreldrene tolket som at vi plager småunger når vi kjeder oss og har lyst på godteri. 4 Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg stappa finger'n inn i nattlampen mens den var på.. det gjorde litt vondt. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det gjorde jeg også da jeg var tre eller fire år gammel. Jeg lurte på om det var varmt. Og jeg fikk en stygg blodblemme. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sjangle nedover Karl Johan kl 3 natt til 18. Mai alt for full Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Å spise tarmskyllet til min beste venn, mens han snorklet og bare fløt. 5 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Å spise tarmskyllet til min beste venn, mens han snorklet og bare fløt. YOUSAIDWHAT? 1 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Å spise tarmskyllet til min beste venn, mens han snorklet og bare fløt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Å spise tarmskyllet til min beste venn, mens han snorklet og bare fløt. Whaat? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Å spise tarmskyllet til min beste venn, mens han snorklet og bare fløt. 1 Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å spise tarmskyllet til min beste venn, mens han snorklet og bare fløt. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Dette var en moro tråd. Jeg tror ikke jeg har gjort så mye dumt, pinlig eller noe som kan oppleves som flaut. Men å prøve å kjøpe ei jente på barneskolen var vel ikke så smart. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å spise tarmskyllet til min beste venn, mens han snorklet og bare fløt. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å spise tarmskyllet til min beste venn, mens han snorklet og bare fløt. WHAT THE FUCK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå