Jambimaster Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva er det dummeste du noen gang har gjort? Dersom det er noe du ikke vil fortelle så kan du ta det nest dummeste. Gjerne noe som er gøy, er en grunn til at det er i humor-delen. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Bli busta for å røyke 3 ganger på ca 1 mnd. Yay! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja fyfaen DET var morsomt altså!!!! HAHA! 1 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Helt melk i håret på en jente i klassen. Idioti. Ren idioti. Heldigvis er det ingen som husker det, til tross for at det "bare" er en fire år siden Lenke til kommentar
lilko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja fyfaen DET var morsomt altså!!!! HAHA! Det handler ikke om morsomste her. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja fyfaen DET var morsomt altså!!!! HAHA! Det handler ikke om morsomste her. Sant nok, humor kategorien har ingenting med morsomheter Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg regner sarkasme som en form for humor:P Men OT folkens! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva er det dummeste du noen gang har gjort? Dersom det er noe du ikke vil fortelle så kan du ta det nest dummeste. Gjerne noe som er gøy, er en grunn til at det er i humor-delen. Vi hadde en slags versjon av "kyss, klapp og klem" på en klassefest i 7ende klasse, jeg skulle klemme en jente, men jeg viste jo ikke hvordan jeg skulle gjøre det så jeg løftet henne opp og veivet henne fra side til side. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha! Jeg vet ikke om det var dumt, men jeg spurte en fyr om jeg kjente ham... (han virket kjent) Og så reagerte han som om han var blitt drapstrua eller noe. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha! Jeg vet ikke om det var dumt, men jeg spurte en fyr om jeg kjente ham... (han virket kjent) Og så reagerte han som om han var blitt drapstrua eller noe. Var vel ikke så veldig dumt gjort av deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Husker jeg klippte litt av håret på ei venninne i klassen. Stod med saksa og hun var opptatt med noe, så bare fikk jeg lyst. Både hun og læreren ble kjempeglade. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fikk en herlig oppgave i 2. klasse, norsk: "Skriv en novelle om to mennesker der hele handlingsforløpet skjer på ett rom, på et døgn", noe i den dur. Skrev om en lege som tok kjerringa si så hardt i analen, at hun fikk hjerteattak og døde. Jeg mente det var ustyrlig morsomt der og da, og humret dagen lang etter at jeg leverte den inn. Helt til jeg fikk 2. Jaja. Lært. Nå. 8 Lenke til kommentar
redsword Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 det dummeste jeg har gjort. det er at jeg har sovna i fanget til en av mine beste kompiser på et nasch en plass der vi aldri har vært før, samt at vi ikke kjente folka som var der var veldig pinlig å våkne opp igjen.. var ikke det beste førsteinntrykket på de folka Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det dummeste jeg har hørt, og som jeg fremdeles hører nå og da er når De der Jehovas vitner-folkene kommer å forteller meg at gud og jesus elsker meg. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg og en vennine til lillesøstra mi bestemmte oss for å gå opp på mitt rom en tur Så når vi kom dit begynnte vi å kline 2 min senere var vi busted av min lillesøster -_- Men men så har det seg jo sånn at vi er kjærester den dag i dag Endret 30. januar 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dummeste jeg har gjort er å stole på en dame som sier hun elsker meg. Resultatet er et liv i ruiner. Ofret alt inkludert jobben for henne, men neida. Forbanna drittkjerrig. 1 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dummeste jeg har gjort? Hm, vel lets see. I mine yngre dager hadde jeg fått det for meg at sykkelreparering, det var lette saker det . Så da frembremsene på sykkelen sviktet satte jeg til verks. Men hva enn jeg gjorde funket ikke bremsene, så svor noen nordnorske gloser og ga opp prosjektet. Nå er det slik at der jeg bor måtte vi ta buss til skolen (10 km til skolen) så jeg syklet på samme sykkel til buss stoppen og parkerte sykkelen på et lite jorde rett ved veien, som da lå litt over veien slik at det ble en liten "dump". Når jeg da kom hjem og skulle sykle, tok jeg et lite "jump" ned fra denne dumpen og da dekket traff bakken bestemte forbremsene at nå skal de virke. Så det endte med at jeg fløy over styret, grov trynet ned i vårfersk gjørme og fikk sykkelen over meg. Dummeste jeg har gjort: Rørt de forbanna forbremsene på sykkelen. 1 Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg baksnakka en jævel med en venninne. Det skulle vise seg at den jævelen var faren til venninna:( Dreit meg skikkelig ut der, spesielt når jeg ikke fant ut at det var faren før dagen etterpå. Må ha vært rimelig flaut for henne å høre på dette. Endret 30. januar 2009 av RunarL Lenke til kommentar
kommer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg regner sarkasme som en form for humor:P Det gjør ihvertfall ikke britene. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det ikke tusen tråder som er identiske med denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå