Gå til innhold

Headset til bruk på LAN?

Thor.

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha meg noen headset spesielt til lan. Jeg har allerede noen in-ear jeg bruker på jobb og Koss portapro. In-ear og koss lager feil lydbilde og har alt for skarp lyd til å brukes under FPS ol. Hvilke headset er å foretrekke på for eksempel TG/offentlige lan?

Krav:

Dekker ørene

Maks 500 kr

Gir god lyd under spilling.

Mikrofon er ikke nødvendig men gjør ikke noe om det følger med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335570

Her er akkurat det du leiter etter! Headset med god kvalitet, har funka fjell for meg i 5-6 år nå. Perfekt til fps spill fordi det får god lydgjengivelse. Du hører ikke så mye annet enn lyder fra headsettet når du har det på, for å si det slik.

Begynner å bli en stund siden jeg kjøpte det nå ser jeg, for da kosta den 750,- kontra 349,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Koss SB45 er en klassiker på LAN. Det koster ikke allverdens og gir mye lyd for pengene. Min bror har dette og jeg ble overrasket over kvaliteten man fikk til prisen.

Edit: Nå ser jeg Sennheiser er blitt nevnt. Sennheiser er nok bedre når det kommer til lydkvalitet, så det er absolutt noe du bør vurdere. Prisen er heller ikke gal. ;)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Da var Sennheiser PC 151 kommet og jeg fikk min første ikke-så-store overaskelse. De dekker ikke øret så det blir et 100% lukket system. Men de legger seg oppå øret på en måte. Lyden er kjembegod, bortsett fra at lydkortet på hovedkortet sender støy ved høyt volum. Men er disse designet for å sitte utenpå øret slik? Øreflippene er jo utenfor.

Lenke til kommentar

Ja, det er meninga at headsettet legger seg oppå øret slik du beskriver det.

Synes du virkelig ikke at headsettet isolerer godt nok? =\

Som sagt er 161 ett hakk større, men fortsatt er den ikke helt over øret hos meg. Jeg blir helt isolert fra omverdenen når jeg har dem på.. Så lenge headsettet dekker next to 100 % rundt "ørehølet" (in lack of a better word) går vel det for det samme som om hvis du har på deg øreklokker som dekker fysisk over hele øret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...