toretang5 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg har et bruksmønster som preges av høyt internettbruk på mobilen, middels sms bruk, og lavt antall telefonsamtaler ut. Før jeg bruker flere timer på å sammenlikne abonnement, kunne det vært greit å få vite om det er noen her inne som har samme bruksmønster som jeg, og som har funnet et abonnement som er ekstra gunstig opp i mot dette bruksmønsteret. For øyeblikket har jeg Ventelo Rocky. Endret 25. januar 2009 av toretang5 Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har et bruksmønster som preges av høyt internettbruk på mobilen, middels sms bruk, og lavt antall telefonsamtaler ut. Før jeg bruker flere timer på å sammenlikne abonnement, kunne det vært greit å få vite om det er noen her inne som har samme bruksmønster som jeg, og som har funnet et abonnement som er ekstra gunstig opp i mot dette bruksmønsteret. For øyeblikket har jeg Ventelo Rocky. Ventelo rocky tar 19(!) kr per MB data. ( http://privat.ventelo.no/privat/mobil/article6446.ece ) Da vil jo stort sett alt du bytter til bli bedre. Jeg anbefaler deg å ta en titt på OneCall, spesielt siden du er opptatt av datapris. De tar 1 kr pr megabyte på alle sine abo. Når du i tillegg kan kjøpe datapakker som gir deg effektiv pris på 50 øre per MB, er det få som kan matche, føler jeg i allefall. Lenke til kommentar
toretang5 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har et bruksmønster som preges av høyt internettbruk på mobilen, middels sms bruk, og lavt antall telefonsamtaler ut. Før jeg bruker flere timer på å sammenlikne abonnement, kunne det vært greit å få vite om det er noen her inne som har samme bruksmønster som jeg, og som har funnet et abonnement som er ekstra gunstig opp i mot dette bruksmønsteret. For øyeblikket har jeg Ventelo Rocky. Ventelo rocky tar 19(!) kr per MB data. ( http://privat.ventelo.no/privat/mobil/article6446.ece ) Da vil jo stort sett alt du bytter til bli bedre. Jeg anbefaler deg å ta en titt på OneCall, spesielt siden du er opptatt av datapris. De tar 1 kr pr megabyte på alle sine abo. Når du i tillegg kan kjøpe datapakker som gir deg effektiv pris på 50 øre per MB, er det få som kan matche, føler jeg i allefall. Særdeles meget takk for DET tipset. Har bestilt tjenesten nå. En rask kalkulasjon ut i fra mitt gjennomsnittsforbruk per måned, viser at jeg har kaster cirka 7500 kroner rett i dass forrige år grunnet mitt eksisterende abonnement. Fantastisk..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå