Utsnik Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja da kan jeg vel erklære skjermkortet mitt for dødt. får absolutt ingen liv i det, skjermen går ikke på i det hele tatt når jeg skrur på pcen, og alt jeg er hører er ett langt og 3 korte pip. Med et annet PCI-E skjermkort kommer jeg inn i vista, og pcen finner faktisk 4870 kortet, men får opp at det er en feil med det, har prøvd å flasha tilbake utallige ganger. Sikkert holdt på i 12 timer med dette=/ Virker som om det ikke hjelper når jeg flasher på kortet lenger, legger ved et bilde, så kan dere se;) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 flasher du til den samme versjonen hver gang? du bør prøve å laste ned på nytt, og andre versjoner! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 flasher du til den samme versjonen hver gang? du bør prøve å laste ned på nytt, og andre versjoner! Han har visst også prøvd å flashe tilbake til den gamle firmwaren. Men har det prøvd med andre flashprogrammer? Lenke til kommentar
Utsnik Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Har prøvd atiwinflash og atiflash ja, pluss en menge av forskjellige bioser til kortet, 1gb versjonen. Men lurer litt på om den originale kan være korrupt. Er et HIS radeon kort vi snakker om;) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det ikkje noe som heter: If it ain't broke, don't fix it Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er stygt redd for at pipene du hører indikerer at skjermkortet ditt er defekt Skjedde noe lignende med min laptop. Av og til startet maskinen, men ikke skjermen, og jeg fikk de samme pipene som du. jeg sendte inn til service, og i rapporten sto de at disse pipene indikerte et defekt skjermkort //Blarcky Lenke til kommentar
Utsnik Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Er det ikkje noe som heter: If it ain't broke, don't fix it Jo er visst det, hehe. "Jamen jeg skulle bare" Prøvde å flashe inn nye clocks samt stille inn vifta til å gå litt kjappere. Har da gjort dette 100 ganger før, riktignok på nyere geforce kort og eldre radeon kort. men men, får prøve å RMA det da kanskje? syns det var rart at det ikke skulle fungere etter at jeg har lagt inn riktig bios;) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Prøvde å flashe inn nye clocks samt stille inn vifta til å gå litt kjappere.Har da gjort dette 100 ganger før, riktignok på nyere geforce kort og eldre radeon kort. men men, får prøve å RMA det da kanskje? syns det var rart at det ikke skulle fungere etter at jeg har lagt inn riktig bios;) Vet ikke om det er dette vil virke på ditt kort, men uansett, prøv denne guiden fra techPowerUp! http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/152 Endret 26. januar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Utsnik Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Prøvde å flashe inn nye clocks samt stille inn vifta til å gå litt kjappere.Har da gjort dette 100 ganger før, riktignok på nyere geforce kort og eldre radeon kort. men men, får prøve å RMA det da kanskje? syns det var rart at det ikke skulle fungere etter at jeg har lagt inn riktig bios;) Vet ikke om det er dette vil virke på ditt kort, men uansett, prøv denne guiden fra techPowerUp! http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/152 Har prøvd guiden tidligere, men virket ikke, så nå er kortet på vei tilbake:) håper på å få et nytt et;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå