Gå til innhold

HD4870 død etter flash.

Utsnik

Anbefalte innlegg

Ja da kan jeg vel erklære skjermkortet mitt for dødt. får absolutt ingen liv i det, skjermen går ikke på i det hele tatt når jeg skrur på pcen, og alt jeg er hører er ett langt og 3 korte pip. Med et annet PCI-E skjermkort kommer jeg inn i vista, og pcen finner faktisk 4870 kortet, men får opp at det er en feil med det, har prøvd å flasha tilbake utallige ganger. Sikkert holdt på i 12 timer med dette=/

Virker som om det ikke hjelper når jeg flasher på kortet lenger, legger ved et bilde, så kan dere se;)

post-182849-1232909233_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er stygt redd for at pipene du hører indikerer at skjermkortet ditt er defekt :(

Skjedde noe lignende med min laptop. Av og til startet maskinen, men ikke skjermen, og jeg fikk de samme pipene som du. jeg sendte inn til service, og i rapporten sto de at disse pipene indikerte et defekt skjermkort

//Blarcky

Lenke til kommentar
Er det ikkje noe som heter:

If it ain't broke, don't fix it :p

Jo er visst det, hehe. "Jamen jeg skulle bare"

Prøvde å flashe inn nye clocks samt stille inn vifta til å gå litt kjappere.

Har da gjort dette 100 ganger før, riktignok på nyere geforce kort og eldre radeon kort. men men, får prøve å RMA det da kanskje? syns det var rart at det ikke skulle fungere etter at jeg har lagt inn riktig bios;)

Lenke til kommentar

Har da gjort dette 100 ganger før, riktignok på nyere geforce kort og eldre radeon kort. men men, får prøve å RMA det da kanskje? syns det var rart at det ikke skulle fungere etter at jeg har lagt inn riktig bios;)

Vet ikke om det er dette vil virke på ditt kort, men uansett, prøv denne guiden fra techPowerUp!

http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/152

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er dette vil virke på ditt kort, men uansett, prøv denne guiden fra techPowerUp!

http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/152

Har prøvd guiden tidligere, men virket ikke, så nå er kortet på vei tilbake:) håper på å få et nytt et;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...