fulmar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Funker dette som komp eller er det på bærtur. Evt, hvor langt opp i skauen er det? f/11, ISO100, 1/200 Gammel festning som ligger ved innløpet til brindisi, Italia. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Discalimer: "Hva jim sier er Mest bare hans mening og betyr veldig lite om du liker bildet." Helt nederst på bildet ser du at du har fått en NESTEN trekant fordi bauen ikke er helt horisontal. Jeg ville klippet vekk vannet under bauen.(eller ta bildet på en annen måte nesten gang.) ellers så lurer jeg på hva du vill vise med bildet. nå er den båten VELDIG overbærende om du skal vise folk husene ute på vannet. dette kan endres med å vise mindre av båten eller bruke lavere blender og sette fokus bare å øya der ute. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tør jeg spørre om du jobber i Solstad? Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva jimdidr sier er seff av betydning, selv om det er hans subjektive mening. Er akkurat slik jeg ba om. Mener du noe slikt vil fungere bedre: "Kong_Kake: ja, det tør du " Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Sier meg enig med jimdir. Versjon to ble bedre. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 syns versjon 2 var litt stilig jeg:) Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva jimdidr sier er seff av betydning, selv om det er hans subjektive mening. Er akkurat slik jeg ba om.Mener du noe slikt vil fungere bedre: "Kong_Kake: ja, det tør du " Likte den nye ja. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "Kong_Kake: ja, det tør du " Så du jobber i Solstad altså? Bte, for å holde meg OnT, synes at versjon 2 var bedre enn den forrige. Flott bilde i grunn egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå