Gå til innhold

Linkin Park - Live!

Rob3rt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvem bryr seg?

det er et fjortissband!

Linkin Park eier, noe annet ville vært idiotisk.

Nei, det utsagnet er idiotisk. Linkin Park er overkomersiell, markedstilpasset, sjelløs, liksom-opprørsk wannabe-nu-metal.

Så det så.

:p

sjelløst :evil: da vet du ikke mye om LP ass. sjelløst er det så definitivt ikke :grumpy: markedstilpasset? nope. liksom-opprørsk wannabe-nu-metal? herregud så :lol: . de spiller musikk som de liker ffs. ike no annet. :grumpy::grumpy::grumpy:

Digger LP jeg og... Men herregud jens.. Skjerp deg.... Du behøver ik eå OVER forsvare ting du liker... Visst er LP markedstilpasset!!! De skal da selge!!

visst skal de selge, akkurat som alle andre grupper/artister. men de er ikke liksom-opprørsk wannabe-nu-metal for det :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

Man er ikke opprørsk når store komersielle plateselskaper sitter og backer deg opp. De er ute etter å tjene penger, ikke annet. De er et fabrikkprodusert, samlebåndsband. Akkurat som f.eks. Christina Agulera. De utnytter at ungdom føler en trang til opprør, og skriver tekster som får ungdom til å kjøpe dette. De tror de opprørske mot samfunnet, men sannheten er at de støtter kapitalismen (og dermed selve systemet de hater, en ironisk ironi på en måte :roll: ). Som musikk kan jeg godta at dere liker dem, men ikke som et seriøst band som noe annet enn fjortispop. Band som har som mål å komme på mtv og tjene hauger med penger på å villede ungdom er ikke noe å støtte, IMHO. Hør på System of a down du. De har faktisk meninger.

Lenke til kommentar
hvem bryr seg?  

det er et fjortissband!

Nei, det utsagnet er idiotisk. Linkin Park er overkomersiell, markedstilpasset, sjelløs, liksom-opprørsk wannabe-nu-metal.

Så det så.

sjelløst :evil: da vet du ikke mye om LP ass. sjelløst er det så definitivt ikke :grumpy: markedstilpasset? nope. liksom-opprørsk wannabe-nu-metal? herregud så :lol: . de spiller musikk som de liker ffs. ike no annet. :grumpy::grumpy::grumpy:

Digger LP jeg og... Men herregud jens.. Skjerp deg.... Du behøver ik eå OVER forsvare ting du liker... Visst er LP markedstilpasset!!! De skal da selge!!

visst skal de selge, akkurat som alle andre grupper/artister. men de er ikke liksom-opprørsk wannabe-nu-metal for det :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

Man er ikke opprørsk når store komersielle plateselskaper sitter og backer deg opp. De er ute etter å tjene penger, ikke annet. De er et fabrikkprodusert, samlebåndsband. Akkurat som f.eks. Christina Agulera. De utnytter at ungdom føler en trang til opprør, og skriver tekster som får ungdom til å kjøpe dette. De tror de opprørske mot samfunnet, men sannheten er at de støtter kapitalismen (og dermed selve systemet de hater, en ironisk ironi på en måte :roll: ). Som musikk kan jeg godta at dere liker dem, men ikke som et seriøst band som noe annet enn fjortispop. Band som har som mål å komme på mtv og tjene hauger med penger på å villede ungdom er ikke noe å støtte, IMHO. Hør på System of a down du. De har faktisk meninger.

:roll: system of a down er forsåvidt bra det, hører en del på de selv faktisk. chop-suey osv, men at de er fjortis-pop er latterlig. og jo, de er ett seriøst band med egne meninger. så det så :woot:

Lenke til kommentar
hvem bryr seg?  

det er et fjortissband!

Så det så.

:roll: system of a down er forsåvidt bra det, hører en del på de selv faktisk. chop-suey osv, men at de er fjortis-pop er latterlig. og jo, de er ett seriøst band med egne meninger. så det så :woot:

Gi meg et eksempel på meningene deres. Noe konkret.

Lenke til kommentar

Nå ramser ikke jeg opp masse, men her er et utsagn som Mike har gjort:

"We aren't trying to be big bad rock stars or anything. But I wouldn't say those bands are either, necessarily. We have fun at our own pace."

seff har de egne meninger, hvem har ikke det?

Lenke til kommentar

Altså, slik som dette vil det alltid være, grunnet at alle folk har forskjellig musikksmak.

Så skal jeg bare si en ting uten at det skal få for store konsekvenser, og jeg slipper og begrunne det:

Jeg Digger Linkin Park og skal se dem live på Norwegian Wood, det blir artig!

Et fåtall av personer her har faktsik svart på spørsmålene mine, takk. :)

Lenke til kommentar
Altså, slik som dette vil det alltid være, grunnet at alle folk har forskjellig musikksmak.

Så skal jeg bare si en ting uten at det skal få for store konsekvenser, og jeg slipper og begrunne det:

Jeg Digger Linkin Park og skal se dem live på Norwegian Wood, det blir artig!

Et fåtall av personer her har faktsik svart på spørsmålene mine, takk.  :)

Jo, jeg skal på Norwegian Wood. Snakkes kanskje der :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Linkin Park må dessverre avlyse sin Europaturné pga. sykdom. Det betyr at det bandet ikke kommer til årets Norwegian Wood 2003. For den festivaldagen (fredag 13. juni) gjelder av den grunn denne ordning:

- Norwegian Wood vil skaffe en annen artist som skal spille sammen med The Rasmus og The Sounds fredag 13. juni. Det jobbes på spreng med dette akkurat nå! Det er mange spennende muligheter som har dukket opp. Vi vil gi beskjed om dette arbeidet så fort vi vet noe. Vi regner med å ha det avklart i løpet av onsdag 4. juni.

- Når det nye programmet er klart, kan du selv avgjøre om du vil gå på den konsertdagen med det nye programmet, (eventuelt med en litt lavere billettpris).

- Dersom du ikke ønsker å gå på den festivaldagen allikevel, vil det bli anledning til å gå på Posten, og få tilbake penger - og eventuelt kjøpe billett til en av de andre festivaldagene så lenge de ikke er utsolgt.

- Ordningen med tilbakebetaling av billettpenger tar det litt tid å få avtalt og etablert med Billettservice og Posten. Antagelig blir det en ordning med tilbakebetaling over en tidsbegrenset periode fra lørdag 7. juni og ut tirsdag 10. juni.

FAAAAAEEEEN ! ! ! :evil::evil:

Lenke til kommentar

LINKIN PARK'S

CHESTER BENNINGTON

HOSPITALIZED

Chester Bennington, vocalist for the rock band Linkin Park was admitted to a Los Angeles area hospital last Friday afternoon after an attack of severe back and abdominal pains. Bennington remains hospitalized as doctors are still trying to determine the cause of these ailments

All touring and video shoot plans in Europe have been put on hold this month as we make sure Chester fully recovers²,states a spokesperson for the band ³we wish him the best, and will keep everyone posted as to his condition.

All get-well wishes can be sent to Chester via e-mail at [email protected]

Lenke til kommentar
Linkin Park rocker ikke. Det de derimot gjør er å lure unge, forvirrede tenåringer for andre gang (første var Hybrid Theory) i å kjøpe et produkt de egentlig ikke vil ha. Dexter og gjengen åler seg inn på frustrert ungdom med en utstrakt hånd, blæh. Hør heller på noe ekte om dere er så forbanna som musikken gir uttrykk for. Nok om det.

De du skal se, er som følger:

Hellacopters

Dandy Warhols

Audioslave

Tom McRae

Få også med deg de norske:

DumDum Boys

Gåte  

Jim Stärk

Men unngå Linkin Park, det kommer til å bli en drittkonsert. Spess på grunn av alle drittungene som kommer til å være der og spørre deg om å kjøpe øl for dem (om du er over 18 dah)

Og ja, jeg skal seff på Norwegian Wood  :)

Audioslave er litt jalla. Et sånn halvhjerta forsøk på å fortsette sukssesen med RATM. Cornell passer ikke inn i det hele tatt, mens resten av bandet låter akkurat som det gjorde i gamle dager. Synd at Zack forlot RATM. Men om du har tenkt deg på festivalen så kan du vel kanskje se på dem likkavæl.

Dandy Warhols er også knall :) "u got a great a car, so what's wrong with it today" *nynnepå*

Lenke til kommentar
Audioslave er litt jalla. Et sånn halvhjerta forsøk på å fortsette sukssesen med RATM. Cornell passer ikke inn i det hele tatt, mens resten av bandet låter akkurat som det gjorde i gamle dager. Synd at Zack forlot RATM. Men om du har tenkt deg på festivalen så kan du vel kanskje se på dem likkavæl. (...)

Jeg var en av de som ventet i spenning i et år på Audioslave-skiva som kom i fjor høst.. har alltid vært fan av Soundgarden og RATM. Chris Cornell har IMO en av de beste stemmene i rocken, og Tom Morello spiller jo fletta av de fleste når det gjelder å vrenge snåle lyder ut av gitaren..

Men det ble ikke så bra som jeg håpet, det skal jeg innrømme. Fjorårets beste rockalbum var det nemlig Queens Of The Stone Age som leverte. Det skal uansett bli moro å se gamle helter på scenen nå snart!

Forøvrig, en stor lettelse at Linkin Park ikke dukker opp. Tydeligvis har min eksperimentering med strikkepinner og en Chester-dukke fungert over all forventning..

Hmm, det er kanskje litt sadistisk av meg, jeg skal jo uansett holde meg unna festivalen på fredagen.

Lenke til kommentar
Sikkert.. det er vel mange som bestilte billetter kun for å se LP.

Blant annet meg..

Men tenkte jeg skulle gå likevel, men se her:

The Sounds melder avbud. Vokalisten har fått bronkitt. Det var leit. Det betyr at vi nå kan disponere fredag helt på nytt, med The Rasmus sammen med de vi nå jobber med å booke.

Nå tror jeg jeg avbestiller hvis ikke de kommer opp med 2 gode erstattere!

Nå blir jeg nesten sint, denne helgen har vært planlagt lenge.. Det har vel ingenting med at det er Fredag den 13. ? :evil:

Lenke til kommentar

Nå har de funnet erstatninger:

"2 NYE BAND TIL NW:

FREDAG 13. JUNI:

Dave Gahan og

Kaizers Orchestra

Den karismatiske vokalisten fra Depeche Mode Dave Gahan er på Europaturné og kommer nå til Norge og Norwegian Wood.

Vi får høre sanger fra hans nye solo-plate "Paper Monster" samt låter fra Depeche Mode-perioden.

På "Paper Monster" samarbeider Dave Gahan med Ken Thomas (Sigur Rós) og Knox Chandler (Siouxie And The Banshees, Psychedelic Furs). Vi tipper denne overraskelsen gleder de uttalige norske fans av Dave Gahan og Depeche Mode.

Kaizers Orchestra.

Hva skal man si? Året var 2000.

På Underwood - vår talentscene for usignerte norske rockeband - stod det et snodig ensemble fra Jæren et sted. Ensemblet etterlot seg et musikk-sjokkskadd publikum og en del skadde oljefat. The rest is history! 3 år senere er ensemblet tilbake og Kaizers Orchestra er en av headlinerne på Norwegian Wood. Vi føler det som om gutta våre er tilbake og de avslutter fredag kveld i badet.

Kaizers Orchestra er nå på turnè i Nederland, Belgia og Tyskland. Både bandet og alle rundt har satt en del krefter i sving for å få dette til på veldig kort varsel.

REDUSERT BILLETTPRIS

Disse to band erstatter LInkin Park og The Sounds.

Billettene til fredag vil nå koste kr 50 mindre enn de skulle kostet med Lionkin Park på programmet.

Ny pri for fredag 13. juni:

360 + billettavgift.

De som har kjøpt billetter på Posten til gammel pris vil få tilbake kr 50 i vår informasjonsstand rett innenfor porten på Frognerbadet. Refusjon av kr 50 skjer kun på konsert-dagen fredag 13. juni, gjelder kun for billetter kjøpt på POSTEN. Du innleverer din billettdel og får tilbake kr 50.

Dersom du allikevel ikke ønsker å gå på den festivaldagen, vil det bli anledning til å gå på Posten og få tilbake penger - og eventuelt kjøpe billett til en av de andre festival-dagene så lenge de ikke er utsolgt.

Ordningen med tilbakebetaling av billettpenger vil være i en begrenset periode:

lørdag 7. juni og

tirsdag 10. juni.

Vi er avhengis av å vite hvor mange som vil bytte billett så tidlig at vi kan selge dem til andre.

Denne konsertdagen blir meget etterspurt. Kanskje du finner noen å selge din billett til? I så fall får du tilbake alle pengene billetten kostet, på Posten vil du ikke få returnert billettavgiften.

De som fremviser billett kjøpt for kr 430 får returnert kr 50 inne på konserten på fredag 13. juni

"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...