Gå til innhold

Linkin Park - Live!

Rob3rt

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Noen her som har tenkt seg til Norwegian Wood i år?

Jeg har aldri vært der før, og tenkte å dra dit på fredagen for å se Linkin Park!

Noen her som har vært der tidligere som har lyst å dele sin erfaring ang. dette arrangementet?

Noen andre som skal dit?

Tror det blir rått å se Linkin Park live :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linkin Park rocker ikke. Det de derimot gjør er å lure unge, forvirrede tenåringer for andre gang (første var Hybrid Theory) i å kjøpe et produkt de egentlig ikke vil ha. Dexter og gjengen åler seg inn på frustrert ungdom med en utstrakt hånd, blæh. Hør heller på noe ekte om dere er så forbanna som musikken gir uttrykk for. Nok om det.

De du skal se, er som følger:

Hellacopters

Dandy Warhols

Audioslave

Tom McRae

Få også med deg de norske:

DumDum Boys

Gåte

Jim Stärk

Men unngå Linkin Park, det kommer til å bli en drittkonsert. Spess på grunn av alle drittungene som kommer til å være der og spørre deg om å kjøpe øl for dem (om du er over 18 dah)

Og ja, jeg skal seff på Norwegian Wood :)

Lenke til kommentar
hvem bryr seg?  

det er et fjortissband!

:evil::evil: det er vel det mest idiotiske utsagnet jeg har hørt fra deg. sitter her foran pcen og bærer stolt en LP t-skjorte. De rocker! var blandt de første i Oslo med den nye cden og har seff "Somewhere I belong" singel og "Linkin Park, the making of <Meteora>" på dvd 8) det er uber-kult!

Linkin Park eier, noe annet ville vært idiotisk.

btw, seff skal jeg på Norwegian Wood, men det koster 435 for en dag :grumpy: men å se Linkin Park live er verdt 435 spenn :woot:

Lenke til kommentar
hvem bryr seg?  

det er et fjortissband!

Nei, det utsagnet er idiotisk. Linkin Park er overkomersiell, markedstilpasset, sjelløs, liksom-opprørsk wannabe-nu-metal.

Så det så.

:p

Lenke til kommentar

Syns Linkin Park funker helt greit jeg, lasta ned forrige albumet dems lenge før alle visste hvem de var og syns det var helt konge. Det som ikke er så kult derimot, er at alle fjortissene digger bandet også... :grumpy: Men bryr meg ikke så mye egentlig, musikken er bra.

Skal dere oppleve en skikkelig konsert derimot, så ta turen til spektrum 31. mai, Turbonegro avslutter Scandinavian Leather-turneen der! DET blir stort det!!

Lenke til kommentar
hvem bryr seg?

det er et fjortissband!

Nei, det utsagnet er idiotisk. Linkin Park er overkomersiell, markedstilpasset, sjelløs, liksom-opprørsk wannabe-nu-metal.

Så det så.

sjelløst :evil: da vet du ikke mye om LP ass. sjelløst er det så definitivt ikke :grumpy: markedstilpasset? nope. liksom-opprørsk wannabe-nu-metal? herregud så :lol: . de spiller musikk som de liker ffs. ike no annet. :grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
Syns Linkin Park funker helt greit jeg, lasta ned forrige albumet dems lenge før alle visste hvem de var og syns det var helt konge. Det som ikke er så kult derimot, er at alle fjortissene digger bandet også... :grumpy: Men bryr meg ikke så mye egentlig, musikken er bra.

Skal dere oppleve en skikkelig konsert derimot, så ta turen til spektrum 31. mai, Turbonegro avslutter Scandinavian Leather-turneen der! DET blir stort det!!

enig. så lenge musikken er konge driter jeg i hvem andre som liker det. men seff er det litt :roll:

Lenke til kommentar
hvem bryr seg?

det er et fjortissband!

Så det så.

sjelløst :evil: da vet du ikke mye om LP ass. sjelløst er det så definitivt ikke :grumpy: markedstilpasset? nope. liksom-opprørsk wannabe-nu-metal? herregud så :lol: . de spiller musikk som de liker ffs. ike no annet. :grumpy::grumpy::grumpy:

Digger LP jeg og... Men herregud jens.. Skjerp deg.... Du behøver ik eå OVER forsvare ting du liker... Visst er LP markedstilpasset!!! De skal da selge!!

Lenke til kommentar
hvem bryr seg?

det er et fjortissband!

Så det så.

Digger LP jeg og... Men herregud jens.. Skjerp deg.... Du behøver ik eå OVER forsvare ting du liker... Visst er LP markedstilpasset!!! De skal da selge!!

visst skal de selge, akkurat som alle andre grupper/artister. men de er ikke liksom-opprørsk wannabe-nu-metal for det :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...