Gå til innhold

Musikk: Tears of my Heart [Piano/Rolig]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er veldig, veldig bra. Likte den mye bedre nå. Måtte forresten laste den ned for å høre den, men det var verdt det. Jeg antar at du spilte på synth/i FL?

Anbefaler at du lager et helhetlig bilde, en komposisjon med intro, hoveddel/høydepunkt og avslutning, i stedet for at det begynner rett på og slutter skarpt. Gir et bredere/bedre inntrykk. Slik som den er nå, minner det meg om en ringetone på mobilen.

Liker forresten akkordene ekstremt godt, melodisk og vakkert, simpelthen. Hva menes med "cheesy"? Ser det overalt, men jeg aner ikke hva folk legger i det. :p

Lenke til kommentar
Liker forresten akkordene ekstremt godt, melodisk og vakkert, simpelthen. Hva menes med "cheesy"? Ser det overalt, men jeg aner ikke hva folk legger i det. :p

Slik jeg har forstått blir cheesy assosiert med det som er klisjefyllt, billig eller av dårlig kvalitet og det at noe/noen prøver for hardt å være noe det/den ikke er.

I dette tilfellet tenker jeg nok mest på klisjefyllt, siden den beaten minner meg litt om en søtsuppete og klissete pop-ballade.

Tror forresten det kan ha noe å gjøre med den rimshot-lyden du bruker som snare.

Kul B-del. Cheesen forsvant med en gang XD Den burde ha mer bass though

Lenke til kommentar
Ok. Synes nå det er fint og ekte så lenge det lyder bra og man liker det en lager. Så lenge man har laget det selv. Musikken en lager burde heller si litt om hvem man er, i stedet for hvem man ønsker å være.

Enig i det. Og hvis man følger den tankegangen ender man som regel ikke opp med noe cheesy heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...