Landeplagen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Tears of my Heart.mp3 (09. feb) En .xm av Drax, med et utrolig cheesy navn. Er en WIP. Har tenkt å fjerne den harry vokal-delen. Originalen <--- finner du der (trykk på "play" for å høre den. Endret 9. februar 2009 av Lande Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Herlig å høre deg gjøre noe annet enn den 8-bits greia for en gangs skyld Fint arrangement, bra synthvalg og godt mixet. Eneste jeg ikke liker er trommene. De høres litt sånn cheesy pop-ballade ut. Vet ikke hva du kan gjøre med dem, though... Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Synes dette høres bra ut, litt vel teknisk lyd i forhold til min egen smak, men melodien er fin. Liker komposisjonen så langt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Oppdatert. Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dette er veldig, veldig bra. Likte den mye bedre nå. Måtte forresten laste den ned for å høre den, men det var verdt det. Jeg antar at du spilte på synth/i FL? Anbefaler at du lager et helhetlig bilde, en komposisjon med intro, hoveddel/høydepunkt og avslutning, i stedet for at det begynner rett på og slutter skarpt. Gir et bredere/bedre inntrykk. Slik som den er nå, minner det meg om en ringetone på mobilen. Liker forresten akkordene ekstremt godt, melodisk og vakkert, simpelthen. Hva menes med "cheesy"? Ser det overalt, men jeg aner ikke hva folk legger i det. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Liker forresten akkordene ekstremt godt, melodisk og vakkert, simpelthen. Hva menes med "cheesy"? Ser det overalt, men jeg aner ikke hva folk legger i det. Slik jeg har forstått blir cheesy assosiert med det som er klisjefyllt, billig eller av dårlig kvalitet og det at noe/noen prøver for hardt å være noe det/den ikke er. I dette tilfellet tenker jeg nok mest på klisjefyllt, siden den beaten minner meg litt om en søtsuppete og klissete pop-ballade. Tror forresten det kan ha noe å gjøre med den rimshot-lyden du bruker som snare. Kul B-del. Cheesen forsvant med en gang XD Den burde ha mer bass though Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ok. Synes nå det er fint og ekte så lenge det lyder bra og man liker det en lager. Så lenge man har laget det selv. Musikken en lager burde heller si litt om hvem man er, i stedet for hvem man ønsker å være. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Er den rimshot'en som topper ostekaka her, tror jeg ja. Kul B-del. Cheesen forsvant med en gang XD Den burde ha mer bass though Ja det har du rett i. Den blir for lys. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ok. Synes nå det er fint og ekte så lenge det lyder bra og man liker det en lager. Så lenge man har laget det selv. Musikken en lager burde heller si litt om hvem man er, i stedet for hvem man ønsker å være. Enig i det. Og hvis man følger den tankegangen ender man som regel ikke opp med noe cheesy heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå