Opelduude Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Her en dag så, så jeg noen som hadde hodetelefoner som det var mp3 spiller på som satt fast på den ene øreklokka. Har ikke klart å finne de. Noen som vet navnet og hvor jeg får tak i sånne? Endret 25. januar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har sett det selv, synes det så jævli stygt ut, og ikke minst upraktisk Ellers foreslår jeg at du ser på produktlistene til forskjellige firmaer som lager hodetelefoner. creative, koss, skullcandy etc. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Upraktisk når du skal skifte sang, men så slipper du å sette fast lendningene i alt. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er nesten sikker på at jeg har sett et headset fra Skullcandy der selve spilleren var integrert i den ene klokka. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Stemmer det, de heter "Skullcandy Double Agent", og finnes bl.a. her: http://cdon.no/elektronikk/skullcandy_doub...e_green-3907258 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Netthandelen hadde slike hodetelefoner før, men hva kvalitet angår skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ikke kjøp, kan umulig være spesielt bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg ville heller levd med ledningene. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fra anythingbutipod: "While design does play a big role, sound quality is in the end the most important aspect of a headphone - unfortunately for Skullcandy" Men nok skullcandy mobbing. Hvis du vil slippe ledningene vil jeg anbefale at du skaffer deg trådløse ørepropper/hodetelefoner.(bluetooth) kan ikke så mye om hvem som lager dem(det er de vanlige produsentene, men noen andre kan sikkert svare på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå