robertlokken Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Noen som kan anbefale GODE program for html redigering. Må ha opplastingsfunksjon. Har prøvd flere, beste hitill Namo Webeditor. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 arachnophilia er fett! Jeg har brukt det parallellt med notepad i mange år! arachnoid.com Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 jeg vet ikke om noen html redigerings program, men jeg har prøvd 1st page et par ganger, og bare for å gjøre folk oppmerksom på det, jeg sier bare en tin bruk virus program når dere skal installere det, sist gang jeg skulle installere den så fant den et i virus i install fila, men når jeg skulle skanne fila for virus før jeg installerte 1st page så fant den ingenting, jeg tror det var enten et virus eller et bad skript i fila. men det fant jeg ikke ut før installasjonen var ferdig. husker ikke helt hvilket virus det var, men hvis man har oppdatert nortor antivirusen sin så skal den finne det ganske fort. jeg bruker ikke 1st page noe mer. bare et lite hint. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg bruker Editpad og Txtpad til XHTML 1.0 (xml) og java 2 .. Disse programmene er gode, akkurat som notepad. Men, disse har fargekodene i seg. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 jeg vet ikke om noen html redigerings program, men jeg har prøvd 1st page et par ganger, og bare for å gjøre folk oppmerksom på det, jeg sier bare en tin bruk virus program når dere skal installere det, sist gang jeg skulle installere den så fant den et i virus i install fila, men når jeg skulle skanne fila for virus før jeg installerte 1st page så fant den ingenting, jeg tror det var enten et virus eller et bad skript i fila. men det fant jeg ikke ut før installasjonen var ferdig. husker ikke helt hvilket virus det var, men hvis man har oppdatert nortor antivirusen sin så skal den finne det ganske fort. jeg bruker ikke 1st page noe mer. bare et lite hint. Det er bare en javascript kode som følger med (er med flere hunde ferdige script, klar til bruk!)... Den gjør at explorer henger seg (tror jeg det var) og derfor blir den gjenkjent som virus... Så det er ingen fare å installere uten AV heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå