olemsand Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Kunne tenkt meg å legge på meg noen kg, disse kg skal være muskler. Mitt problem er at jeg bor for meg selv, å er JÆVLIG lat når det gjelder det å lage meg mat. Trener vekter fast 3 ganger i uken, men får ikke store resultatet av det pga manglende ernæring. Tar somregel proteinpulver etter trening de dagene jeg trener. Trenger alle slags råd om hva som er bra å spise å hvor ofte jeg bør spise! Har du litt kunskap om dette, del ! Spiser nå 2-3 måltider om dagen. første ca. kl 10 om morgen, som er når pausen på jobben er, å neste ca. 5-6. Neste måltid pleier å være noe dritt, f.eks chips eller en brødskive, før jeg legger meg. Andre som må mate seg selv her å som gidder å sette opp en meny, eller bare gi meg tips, over mat som ikke krever for mye tid å tilberede, å mat som kan ligge lenge i skapet, dvs. mat som ikke går ut på dato etter en liten uke. Vet dette er å kreve mye, all kunnskap er god kunnskap, så om du bor for deg selv, eller kan litt om dette å har noen råd til enkel mat å lage, del ! Mvh Ole M. Endret 25. januar 2009 av OleMarkus Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 spis en god frokost (før jobb), passe lunch til å holde deg mett til middag, og om du faktisk trener, en kraftig middag, tenk kjøtt (kotelett og potetsalat er ikke alt for dyrt eller komplisert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå