ErozbratH Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Vel, jeg er. Jobber 20 netter i måneden. Har gjort det i snart 2 år. Bare lurte på om det var andre der ute som hadde et småkjipt liv som meg Lenke til kommentar
m`K Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kan jeg spøre hva dette har med web shop erfaring å gjøre? Kanskje plasere den i søppel Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hva er du nattevakt som? Hva "vokter" du? Hva gjør du om natta? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 D eneste særiøse svaret jeg kan komme med, er at jeg er nattevakt over PCn min.. Men, denne posten skulle ha stått under søppel.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 D eneste særiøse svaret jeg kan komme med, er at jeg er nattevakt over PCn min.. Men, denne posten skulle ha stått under søppel.. dårlig SoW. denne posten skulle vært flyttet til Annet. og hva? den er den jo btw, jeg er ikke natte-vakt Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Var nattevakt i Falken helt til jeg fant ut at det var kjedelig å sove om dagen når det var sol ute. Slik som nå. Ellers så er det til tider ganske spennende å være på jobb i byen midt på natta. Det er mye rart som trekker ut i gatene nattestid... Jeg kunne ramset opp en hel del "morsomme" episoder, som ofte involverer alkohol(?)påvirkede mennesker... DrErling (har faktisk hjemmevakt akkurat nå, så jeg sitter her 100% overtid og surfer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå