Crumpler Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har RAM noe med hvor hardt prosessoren jobber ? Har en MacBook med 2 GB RAM og den bråker fælt når jeg spiller i Bootcamp siden Grafikk-kort minnet er delt med RAM minnet tror jeg det hjelper Grafikk-kortet å gå til anskaffelse av mer RAM eneste grunnen jeg tenker på dette er for å få maskin viften til å bråke mindre, noe som har svar ? Og en ting til visst man har veldig lite RAM strever prosessorene mer da ? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er ikke prosessoren som jobber mer, men harddisken. Harddisken strever mer med lite minne pga skriving til disken, som er fryktelig treg sammenlignet med minnet. Skader neppe med mer minne, har da ikke så fryktelig mye peiling på Apple. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hastighetene på RAM er faktisk litt relevant, om du har for høy inngangstid og for dårlig minneprosessor så kan CPU ende opp med å vente på minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå