wannabe-hacker Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 jeg er 15 år og jeg har tenkt litt på å skaffe meg intro sparekonto, men hvordan blir dette med overføringer?? jeg har en intro brukskonto, så jeg lurer på hvordan blir dette med å overføre penger frem og til bake mellom sparekontoen og brukskontoen?? Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skjønner ikke helt hva du spør etter her men.. Dersom du skaffer deg spare og brukskonto i samme bank vil du enkelt kunne overføre mellom kontoene ved bruk av nettbank. Dette er som oftest kostnadsfritt og oppdateres umiddelbart. Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Skjønner ikke helt hva du spør etter her men.. Dersom du skaffer deg spare og brukskonto i samme bank vil du enkelt kunne overføre mellom kontoene ved bruk av nettbank. Dette er som oftest kostnadsfritt og oppdateres umiddelbart. takker !! det svaret hjalp meg! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Vær obs på at noen banker kan ha en maksgrense for gebyrfrie overføringer fra sparekonto/høyrentekonto, f.eks. 12 ganger i året. Og heftige gebyrer om man overskrider denne. Endret 26. januar 2009 av Langbein Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Vær obs på at noen banker kan ha en maksgrense for gebyrfrie overføringer fra sparekonto/høyrentekonto, f.eks. 12 ganger i året. Og heftige gebyrer om man overskrider denne. ok. jeg har ikke tenkt til å sende penger mellom kontoene i saft suse, men bare for å sette penger inn på sparekontoen:D Endret 27. januar 2009 av wannabe-hacker Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Om du kun skal sette inn, ser jeg ikke noe problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå