venomzorg Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Vurderer denne mobilen når den kommer, noen som vet hvor mange bilder som kan lagres på mobilen og bilder kan oveføres fra mobil til pc og omvendt?! og det er vel brukbar oppløsning på kameraet?! trenger ikke være råbra men slik at det går ann og se hva som er på bildene liksom. -Anders Lenke til kommentar
Trio Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det er 2 mb på telefonen.( Det går ikke ann å utvide desverre ) Og 1 bilde tar vel rundt 30-60 kb.Det er bare å reine ut :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg tror nok det er bra kvalitet på bildene når det er 65000 farger på displayet. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg tror nok det er bra kvalitet på bildene når det er 65000 farger på displayet. Hva har fargene på skjermen med kvaliteten på bildene å gjøre? Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ja, bildene tatt med T610 er skikkelig dårlige. Her er et av bildene jeg har tatt: http://www.club-siemens.net/mid/t610b.jpg Men på displayet ser de bra ut (hvis det var det Mobil eksperten mente) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det er 2 mb på telefonen.( Det går ikke ann å utvide desverre ) Og 1 bilde tar vel rundt 30-60 kb.Det er bare å reine ut :wink: Hvis man skal ta bilder som man bare skal ha på telefonen for å sende som mms f.eks. Så slipper man jo å ha på den beste kvaliteten, dermed tar bildene mindre plass. Det staves forresten "regne" og ikke "reine"... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hmmm..... Ikke mye glamour over det bildet nei. Men frykt ikke dere som vil ha kongekamera i mobilen. SE lager nå en mobil med kamera med 1.3 Mpixel. Mye bedre enn dagens kameraer. Litt rart at kameraet på 7250 fikk best i test når det er enda dårligere enn t610 sitt kamera. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sett på bildene som ligger på mobile-review.com tatt med t610.. synes de er ganske så ålreite jeg! Mulig jeg er helt på jordet her nå, men hadde jeg hatt en club-siemens.net ville jeg ikke lagt ut de mest imonerende bildene fra Sony Ericsson. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Syns de bildene var ganske dårlig. Som om man konsekvent ville fraråde folk fra å kjøpe telefonen. *host* Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nå må folk huske på at det er en telefon med kamera, og ikke et fotoapparat med mobil. :wink: Jeg ser ikke helt poenget med megapixel bilder på mobiler. Meningen med bildene du tar er vel egentlig å sende de som MMS e.l til andre med mobil. Hvis du skal ta skikkelig bilder skaffer du deg et skikkelig digitalt kamera. Bildene på 3650 ser tilnærmet perfekt ut når jeg ser dem på mobilen (så lenge de er tatt i dagslys i hvertfall). Vet ikke helt hvordan det er på andre kamera mobiler, men det er vel ikke så stor forskjell, når de skal vises på mobilen. Jeg synes bildene ser mye bedre ut på mobilen også - selv om jeg zoomer inn til 100% størrelse, ser de finere ut på mobilen enn de gjør når jeg ser de på PC-en. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg skal prøve å få tatt noen bedre bilder med T610 i morgen. Har ikke lov til å ta bilder av kontoret, så det første her ble kanskje litt for mye nær-bilde Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Sett på bildene som ligger på mobile-review.com tatt med t610.. synes de er ganske så ålreite jeg! Mulig jeg er helt på jordet her nå, men hadde jeg hatt en club-siemens.net ville jeg ikke lagt ut de mest imonerende bildene fra Sony Ericsson. Syns de bildene var ganske dårlig. Som om man konsekvent ville fraråde folk fra å kjøpe telefonen. *host* Er det virkelig mulig å bli så arrogante som det dere to viser her? Bildet hadde jo blitt likt om en fra esato eller club.nokia hadde tatt det... uansett så er det for dårlig oppløsning på t610 sitt kamera, når konkurrentene har større oppløsning... Såklart skal man ikke kompensere en mobil med kamera for et vanlig digital kamera. Mens så er det ikke alltid man har med et digicam heller, men mobilen har man med seg stort sett overalt... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Er det virkelig mulig å bli så arrogante som det dere to viser her? Er det mulig å bli så desperat etter å støtte siemens sier nå jeg... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Siemens? Hva har siemens med dette å gjøre da, dennis88? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg skal prøve å få tatt noen bedre bilder med T610 i morgen. Har ikke lov til å ta bilder av kontoret, så det første her ble kanskje litt for mye nær-bilde Hehe.. Ikke lov til å ta bilder av kontoret?? MI6?? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Var ikke meningen å virke arrogant. Som sagt synes jeg bildene på mobile-review gir et litt annet resultat, men det kan vel ha med at det ikke er noen bilder der tatt så nærme motivet som du har. kan du ikke legge ut litt flere bilder? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg skal ha den telefonen jeg, uansett om bildene er dårlige, har eget digital kamera jeg, men kommer til å bruke de innebygde for morro skyld da, feks. i mms Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Sett på bildene som ligger på mobile-review.com tatt med t610.. synes de er ganske så ålreite jeg! Mulig jeg er helt på jordet her nå, men hadde jeg hatt en club-siemens.net ville jeg ikke lagt ut de mest imonerende bildene fra Sony Ericsson. Syns de bildene var ganske dårlig. Som om man konsekvent ville fraråde folk fra å kjøpe telefonen. *host* Er det virkelig mulig å bli så arrogante som det dere to viser her? Bildet hadde jo blitt likt om en fra esato eller club.nokia hadde tatt det... uansett så er det for dårlig oppløsning på t610 sitt kamera, når konkurrentene har større oppløsning... Såklart skal man ikke kompensere en mobil med kamera for et vanlig digital kamera. Mens så er det ikke alltid man har med et digicam heller, men mobilen har man med seg stort sett overalt... Javel. Ulovlig å ytre mening nå ja...... Javel...... *host* (er forkjølet) Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 kamera: synes f.eks dette bilde gir et helt annet inntrykk at bildekvaliteten. Leste et sted (husker ikke hvor) at man kunne sette på en ekstern blitz også. Noen andre som har hørt dette? Partymobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå