glx-rider Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Er du råtassen i skate 2 i vennegjengen din? Her kan vi legge ut gamertags og legge til hverandre så kan vi se hva andre Skate2 spillere på forumet har klart på forskjellige spots og konkurranser. Kanskje vi ikke er så gode som vi selv tror? Jeg kan hvertfall legge ut min først: Elektroman Spiller ikke noe særlig over live, men er connecta når jeg spiller vanlig så får opp spots og lignende. Endret 25. januar 2009 av glx-rider Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det fins allerede en spille sammen/vennetråd på guild/klandiskusjon delen av forumet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har i signaturen min å, men den bytter jeg av og til.. Ikke lov med bilder i signaturen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Denne tråden stenges vi har en med samme tema fra før. De relevante innleggene flyttes også over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg