John Abrahamsen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Få morra di til å rydde opp . Jeg brukte salt engang, jeg så det på tv, men det funka dritt :wink: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Få morra di til å rydde opp . Jeg brukte salt engang, jeg så det på tv, men det funka dritt :wink: "Det funka dritt", betyr det at det virket bra eller at det ikke virket i det hele tatt? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det hjalp ikke i det hel tatt :-? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 okei da vet jeg hva jeg IKKE skal prøve neste gang iaffal. - Du skal ikke tro allt du ser på tv.. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 slenger du drit om damen min? Jeg kjenner ikke damen din. Men hun er fra Sotra og du nekter å tro at damer fra sotra er bra. Usaklig. Satan så du spammer og. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Satan så du spammer og. ÅÅÅ .. ÅÅÅ ... se på deg selv da! ta en titt her!!! da FFS... er du noe bedre? Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Thomas007 Ble Medlem: 01 Okt 2002 Innlegg: 92 Robkvi Ble Medlem: 29 Aug 2002 Innlegg: 1521 Bosted: Fyllingsdalen, Bergen Kebab GUD Ble Medlem: 14 Jan 2002 Innlegg: 3490 Bosted: In The Land Of A Million Drums Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Thomas007Ble Medlem: 01 Okt 2002 Innlegg: 92 Robkvi Ble Medlem: 29 Aug 2002 Innlegg: 1521 Bosted: Fyllingsdalen, Bergen Kebab GUD Ble Medlem: 14 Jan 2002 Innlegg: 3490 Bosted: In The Land Of A Million Drums Lenke til kommentar
SoW Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Woew! Ikke gjør noe med d, d er forsent nå alikevel... Kan ikke slikke d opp allikevel nå.. Næida, for å være særiøs.. Sprit, whitesprit, fungerer bra! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 x-it må være noe av de mest uhygeniske produktene ever! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Øl er da ikke noe problem. Bare bruk mye vann. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ta og si til mora di at det var vørterøl som ble søla på gulvet da vel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Haha sotra folk ja. Har møtt en del av de ja. Kjent fo å yppe bergens folk for å så få grisebank. Finns noen av de som er greie ellers er de harry. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Omtrent som sulafolk i Ålesund altså? fett Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg blir kvalm av sotrafolk. De er skitne og de har (etter de jeg har hatt erfaring med) dårlige hygeniske vaner og rektale problemer som mest sannsynlig er genetisk innprogramert i kroppen deres. De fleste damene fra sotra er faktisk overanskende bra, men det betyr ikke så mye når dem er domme som brente plastposer og ikke vasker seg nedentil... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg blir kvalm av sotrafolk. De er skitne og de har (etter de jeg har hatt erfaring med) dårlige hygeniske vaner og rektale problemer som mest sannsynlig er genetisk innprogramert i kroppen deres. De fleste damene fra sotra er faktisk overanskende bra, men det betyr ikke så mye når dem er domme som brente plastposer og ikke vasker seg nedentil... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg blir kvalm av sotrafolk. De er skitne og de har (etter de jeg har hatt erfaring med) dårlige hygeniske vaner og rektale problemer som mest sannsynlig er genetisk innprogramert i kroppen deres. De fleste damene fra sotra er faktisk overanskende bra, men det betyr ikke så mye når dem er domme som brente plastposer og ikke vasker seg nedentil... Du kjenner til dem du og? Jeg satt ved siden av en ex-miletant fra sotra i et år (samme klasse) og du vet hvordan det er med ex-miletanter fra sotra... Dem vasker seg enda sjeldnere enn resten av befolkningen fra sotra! Prøv å forestille deg hvordan det ville være å være samenhengende kvalm i vel ti måneder! Det henger fortsatt igjen i kroppen min... Nå får jeg trygd fra staten selv om jeg er i full jobb, alt jeg trengte å gjøre var å gi sotraværingen 100kr for å bli med meg på trygdekontoret og får han til å skrive under på at han har sittet ved siden av meg i ti mnd! Det er sterkt det. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 hehe, er sotradamer SÅ crap ?? Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Woew! Ikke gjør noe med d, d er forsent nå alikevel... Kan ikke slikke d opp allikevel nå.. Næida, for å være særiøs.. Sprit, whitesprit, fungerer bra! Sprit,whitesprit... Er du gal! Det ville luktet fælt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå