Gå til innhold

Hjelp! hadde fest og..


nalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir kvalm av sotrafolk. De er skitne og de har (etter de jeg har hatt erfaring med) dårlige hygeniske vaner og rektale problemer som mest sannsynlig er genetisk innprogramert i kroppen deres.

 

De fleste damene fra sotra er faktisk overanskende bra, men det betyr ikke så mye når dem er domme som brente plastposer og ikke vasker seg nedentil...

Lenke til kommentar
Jeg blir kvalm av sotrafolk. De er skitne og de har (etter de jeg har hatt erfaring med) dårlige hygeniske vaner og rektale problemer som mest sannsynlig er genetisk innprogramert i kroppen deres.

 

De fleste damene fra sotra er faktisk overanskende bra, men det betyr ikke så mye når dem er domme som brente plastposer og ikke vasker seg nedentil...

 

:yes::yes:

Lenke til kommentar
Jeg blir kvalm av sotrafolk. De er skitne og de har (etter de jeg har hatt erfaring med) dårlige hygeniske vaner og rektale problemer som mest sannsynlig er genetisk innprogramert i kroppen deres.

 

De fleste damene fra sotra er faktisk overanskende bra, men det betyr ikke så mye når dem er domme som brente plastposer og ikke vasker seg nedentil...

 

:yes::yes:

 

Du kjenner til dem du og?

 

Jeg satt ved siden av en ex-miletant fra sotra i et år (samme klasse) og du vet hvordan det er med ex-miletanter fra sotra... Dem vasker seg enda sjeldnere enn resten av befolkningen fra sotra! Prøv å forestille deg hvordan det ville være å være samenhengende kvalm i vel ti måneder! Det henger fortsatt igjen i kroppen min... Nå får jeg trygd fra staten selv om jeg er i full jobb, alt jeg trengte å gjøre var å gi sotraværingen 100kr for å bli med meg på trygdekontoret og får han til å skrive under på at han har sittet ved siden av meg i ti mnd! Det er sterkt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...