Gå til innhold

Hjelp! hadde fest og..


nalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting, i fjor sommer sølte en tjall øl utover hele gølvet i kjellerstuen, lå en spyklatt og råtnet i 24 timer på stuen, en glasskarm ramlet i bakken og knuste, kompis spydde i blomstrene til mudern, 500 kroner i panteflasker, 3 cder forsvant etc etc. jaja gikk bra :cool:

Lenke til kommentar

En "nesten" nabo av med hadde fest for noen år siden, der blant annet mange av mine kamerater var.

 

Stuevinduet knuste

Vinduet i andre etasje knuste da en prøvde å komme seg ut den veien for å unngå mobben.

Front døren ble hugget ned

Folk ble angrepet med øks (ingen ble truffet av den, utenom tv'en og døren)

Balltre var også inni bildet.

Tv ble knust (32" mener jeg)

To politi helikopter

tre-5 utrykningsbiler

Minst to fikk fengsels straff (husker ikke nøyaktig antall)

Minst to fikk samfunnstjeneste (husker ikke nøyaktig antall)

 

Det kaller jeg fest... Var egentlig meningen jeg skulle der, men endte med at jeg satt foran PC'en istedet...(lucky me)

Lenke til kommentar
Ingenting, i fjor sommer sølte en tjall øl utover hele gølvet i kjellerstuen, lå en spyklatt og råtnet i 24 timer på stuen, en glasskarm ramlet i bakken og knuste, kompis spydde i blomstrene til mudern, 500 kroner i panteflasker, 3 cder forsvant etc etc. jaja gikk bra :cool:

 

Høres ut som en Sotrafest?

Lenke til kommentar

sotrafest? hvis du tenker på lokasjon så er det feil ;)

 

Var forsåvidt en fest i nabolaget her der gølvet med varmekabler ble knust av ei bowlingkule etc var så masse skader at jeg ikke husker hva som skjedde. familien flyttet faktisk etter den festen. jeg var der ikke. heldigvis kan man kanskje si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...