nalle Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hjelp! hadde heime aleine fest og så klarte en tulling å søle øl på teppe til moderen. så kordan skal eg få det vekk og fort som fae,n og? trenger hjelp!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har hørt at potetmel er bra, men er ikke sikker. Men det er jo bare å tørke det opp og støvsuge litt og si til mor di at det var en tulling som sølte på teppet. Er ikke værre enn det. så lenge du ikke er 14 da såklart Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg sølte øl utover hele sofaen våres :oops: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ingenting, i fjor sommer sølte en tjall øl utover hele gølvet i kjellerstuen, lå en spyklatt og råtnet i 24 timer på stuen, en glasskarm ramlet i bakken og knuste, kompis spydde i blomstrene til mudern, 500 kroner i panteflasker, 3 cder forsvant etc etc. jaja gikk bra Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 En "nesten" nabo av med hadde fest for noen år siden, der blant annet mange av mine kamerater var. Stuevinduet knuste Vinduet i andre etasje knuste da en prøvde å komme seg ut den veien for å unngå mobben. Front døren ble hugget ned Folk ble angrepet med øks (ingen ble truffet av den, utenom tv'en og døren) Balltre var også inni bildet. Tv ble knust (32" mener jeg) To politi helikopter tre-5 utrykningsbiler Minst to fikk fengsels straff (husker ikke nøyaktig antall) Minst to fikk samfunnstjeneste (husker ikke nøyaktig antall) Det kaller jeg fest... Var egentlig meningen jeg skulle der, men endte med at jeg satt foran PC'en istedet...(lucky me) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ingenting, i fjor sommer sølte en tjall øl utover hele gølvet i kjellerstuen, lå en spyklatt og råtnet i 24 timer på stuen, en glasskarm ramlet i bakken og knuste, kompis spydde i blomstrene til mudern, 500 kroner i panteflasker, 3 cder forsvant etc etc. jaja gikk bra Høres ut som en Sotrafest? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 sotrafest? hvis du tenker på lokasjon så er det feil Var forsåvidt en fest i nabolaget her der gølvet med varmekabler ble knust av ei bowlingkule etc var så masse skader at jeg ikke husker hva som skjedde. familien flyttet faktisk etter den festen. jeg var der ikke. heldigvis kan man kanskje si. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 haha, sotraråner! Er du Kalle med dekknavn ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 haha, sotraråner! Er du Kalle med dekknavn ? hehe.. Olsen, Sotra er en øy utenfor Bergen som er beryktet for sine ville ungdommer. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sotra er for folk som liker wunderbaum, Opel Corsa, terninger, bygdefest, sotede vinduer, fortkjøring x2, stygg dialekt og bondegårder. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sotra er for folk som liker wunderbaum, Opel Corsa, terninger, bygdefest, sotede vinduer, fortkjøring x2, stygg dialekt og bondegårder. Heh, tenk hvordan damene er der ute da! Må jo være helt jævlig.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sotra er for folk som liker wunderbaum, Opel Corsa, terninger, bygdefest, sotede vinduer, fortkjøring x2, stygg dialekt og bondegårder. EJH! ikke diss corsa! Corsa ruler gata! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Nei, de er bra. Det kan jeg aldri tro Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 slenger du drit om damen min? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 slenger du drit om damen min? Jeg kjenner ikke damen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå