Imbakenneth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 hei jeg lurer på å kjøpe Call of Duty: World at War men er litt usiker på att dette er noe bra ? så derfor tenkte jeg kunne høre med dere som har spillt det har cod 4 og likte den spille godt Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Siden du har spelt COD 4 kommer du kanskje til å bli skuffet. 4'en er mykje bedre enn 5'en. Det er vel for det meste singleplayer delen som skiller seg ut, dei er nesten identiske når det gjelder multiplayer delen. Eg har ikkje spelt heile singleplayer delen av COD 5 så eg kan ikkje sei mykje om det. Liker du spel frå andre verdenskrig kan du jo prøve dette spelet. Men personlig liker eg best COD 4. Lykke til med kjøp Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Multiplayeren på CoD WaW er helt konge vertfall Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 jeg lurer på er att det er mye blod i spillet ? liker ikke så veldig mye blod som som gow 2 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 jeg lurer på er att det er mye blod i spillet ? liker ikke så veldig mye blod som som gow 2 Da kjøper du ikkje COD 5 ihvertfall! Liker heller ikkje så mykje blod, det er derfor eg ikkje har spelt singleplayer delen så mykje. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) jeg lurer på er att det er mye blod i spillet ? liker ikke så veldig mye blod som som gow 2 Da kjøper du ikkje COD 5 ihvertfall! Liker heller ikkje så mykje blod, det er derfor eg ikkje har spelt singleplayer delen så mykje. ok jeg få se litt på filmene av Call of Duty: World at War. Men går det ann å ta vekk blode? Endret 25. januar 2009 av Imbakenneth Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ærlig talt! "Ta vekk blodet, ta vekk blodet!" Det er en del av spillet. CoD: WaW skal være brutalt; og er derfor et 18 års-grensespill. Et eller annet sier meg at du ikke helt oppfyller kravet ovenfor.. Ikke det at jeg egentlig bryr meg om at folk overholder aldersgrensene på spill/film, men hvis blodet er et problem for deg kan jeg garantere at du vil møte verre ting i dette spillet. Folk som løper brennende og hylende rundt, kropsdeler som blir revet av, folk som kryper rundt uten ben, osv.. Kanskje ikke CoD: WaW er noe for deg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er eit valg for å stille ned volden i spillet ja. Online delen syns eg er heilt rått, akkurat sim COD4. Coop er også eit godt pluss Volden i denne omgang syns eg fungerer godt egentlig, litt råskap i krigspill har eg savnet. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Er eit valg for å stille ned volden i spillet ja. Online delen syns eg er heilt rått, akkurat sim COD4. Coop er også eit godt pluss Volden i denne omgang syns eg fungerer godt egentlig, litt råskap i krigspill har eg savnet. høres veldig bra ut åssen er sp ? Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) COD5 var ganske bra første uka men så gikk jeg lei.....var spesielt online mapppa jeg synes var dårlig.Kun 1 jeg likte godt og det var Castle. Nå er jeg tilbake til COD4 og spiller den hver dag Endret 26. januar 2009 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) COD5 var ganske bra første uka men så gikk jeg lei.....var spesielt online mapppa jeg synes var dårlig.Kun 1 jeg likte godt og det var Castle.Nå er jeg tilbake til COD4 og spiller den hver dag 1+ på den; CoD4 = Mye bedre holdbarhet ^^ Endret 26. januar 2009 av Leaκim Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 ok.... får se om jeg skaffer meg det når det bli biligere er så mange andre bra spill ute nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå