Trollfjes Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Angående pakkene, jeg kjøpte kun gitaren og vil også ha trommene, er det noe sted man kan kjøpe trommene til GH:WT? til xbox 360 altså. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Angående pakkene, jeg kjøpte kun gitaren og vil også ha trommene, er det noe sted man kan kjøpe trommene til GH:WT? til xbox 360 altså. er litt usikker på dette , men eg trur eg hørte om at det vil bli lansert pakke med kun tromme senere i år. Du kan jo sjå om du finne noke brukt Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Til nå i år har de ikke lagt ut kun trommer for salg. Desverre. Har sjekket diverse nettbutikker som play.com, cdon.com etc. og ingen har det. Har dog tatt et søk på Ebay.com etter kun trommer, og der får du kjøpt. Men så har du da risken med å bli scammet. Jeg hadde kjøpt hele settet, og prøvd og fått solgt kun gitaren og spillet du har ifra før. ^^ Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Den kommer senere i år? Jeg har tid til å vente jeg altså. Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det har jeg desverre ingen anelse om. Har prøvd og finne noe info om dette, men nei. Nothing. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kjøp hele settet og gå på Gamestop og bytt inn forseglet gitar og spill. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kjøp hele settet og gå på Gamestop og bytt inn forseglet gitar og spill. Tror ikke man kan bytte inn spillet, i og med at det ikke er strekkode på sånne bundlespill. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Eller man kan kjøpe trommene til Rock Band. De er ikke helt like de til Guitar Hero men de fungerer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har lest at det kommer senere i år. Finner ikke igjen hvor det stod, men er ganske sikker på at det kommer innen noen måneder Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Håper det. Det hadde vært flott.^^ Når jeg kjøpte full band set, så klikka 3 av paddene etter å ha spillt igjennom setlisten en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå