PhiWo Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Høres kanskje merkelig ut, men den har bare gått rett til skrivebordet igjen, litt etter jeg har startet et par spill..! Null feilmelding.. Ingenting! Testa CS/PopKart. Heroes3 fungerte merkelig nok. (Både CS og PopKart er 3D, Heroes er ikke.. Tilfeldig?) Skjedde først i går kveld, så er ikke et problem som har vært lenge. Noen som har noen anelse om hva som kan være galt? Virus elr noe? Argh...! EDIT: Tror forresten ikke det hadde noe å gjøre med 3D-greiene likevel ettersom jeg testa TrackMania nå også, som er 3D og funka.. Vet ikke om jeg skal tenke at det er bra, men. Endret 25. januar 2009 av PhiWo Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Og drivere er selvklart oppdatert og riktig installert? Du sier heller ikke noe om operativsystem. Lenke til kommentar
PhiWo Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Beklager for litt dårlig info over der.. Bruker Windows Xp, et par år gammel pc.. Ikke noe særlig Gaming pc akkurat. (Celeron og 512 ram.. ) Vil såklart tro det er riktig installert i og med at jeg har jo spilt på den før. Spilte til og med i går på dagen! Men brått så ble det desktop med en gang. Men får Pcen et akutt behov for driver-oppdateringer? Isåfall hva burde jeg oppdatere? Skjermkort-driver eller noe? Har nemlig integrert. (Warning: Trengs teskje innimellom for å få meg til å skjønne..) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Du burde alltid ha den nyeste skjermkort og hovedkort driveren installert. Skader heller ikke å oppdatere DiretcX. Hvorfor maskinen har vært stabil før og ikke nå vet jeg ikke, det kan være tilfeldig eller du kan selv har forårsaket det på en måte (kanskje uten å vite det). Endret 25. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
PhiWo Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Fikk lasta ned DriverScanner, og den oppdaterte både lyd/video og VIA-greier og litt av hvert. Det hjalp forsåvidt ingenting.. Stuck, once again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå