aJens1 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har nylig begynt og trene styrke. Kjøpte meg derfor proteinpulver og valget falt på Star Nutrition Whet-80 fra gymgrossisten. Uten at jeg vet helt hvorfor jeg valgte denne. Det er en jungel av proteinpulver der ute, så trenger derfor noen som kan veilde meg litt, så har derfor noen spørsmål: Er pulveret jeg har valgt noe bra? Hva gjør et proteinpulver bra/dårlig? Gymgrossisten selger proteinpulver som heter S.N Whey-100. Hva er forskjellen på den jeg har valgt og denne? Eventuelt om noen kan anbefale meg en type proteinpulver som er bra. Jeg betaler gjerne noen kr ekstra for noe som er bra enn og benytte noe halvbra pulver. Forøvrig synes jeg det er god smak på pulveret jeg kjøpt (banan) og det løser seg veldig lett opp. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Her ser du kvalitetsforskjeller Med 76 g protein pr 100g og 8g fett ville jeg ikke kjøpt noe mer av den blandingen. Er du ute etter billig protein så går det meste i Tech Nutritions BASIC Endret 25. januar 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå