hazzie Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skjermen ble svart få minutter etter jeg hadde skrudd den på. Når jeg restarter blir skjermen grå. Ingen ulyder eller noe lignende, prøvde å bytte HD-drive, hjalp ikke. Har ikke installert nye programvarer/maskinvarer el. Windows XP - ASUS F3SV Noen tips? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er dette en ny maskin? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Beklager at jeg glemte å si det, den er vel omtrent 1 år og 6 mnd gammel nå. Har ikke hatt problemer med den før. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Sjekket maskinvaren? Åpne maskinen din å se om alle kabler ol. er koblet skikkelig i. Hatt noen problemer med strømforsyningen din? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva mener du med å sjekke maskinvaren? Har åpnet og sjekket kabler ol nå, uten resultat. Har ikke hatt problemer med strømforsyning før, nei. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mener bare å gå igjennom alle komponenter for å sjekke om noe er løst eller om noen ledninger ikke sitter som de skal. Har du forresten sjekket skjermen på en annen maskin for å eliminere den? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Ok noen updates: pc-en går fint med en ekstern skjerm, men kommer kun til "Sikkerhetsmodus". Starter jeg i vanlig modus kommer den til loading screen med: "microsoft corporation", før den restarter seg selv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå