potetskrell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vet forskjellen mellom 1000 kroners Olympus adapter og de fra ebay til 100,-? Thanks Lenke til kommentar
Sungodt Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 På den ene står det Olympus, den andre ikke Og med Olympus kan iallefall ikke fatningen være feil, noe jeg heller ikke tror er så sannsynlig selv om det er billig fra ebay... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) På den ene står det Olympus, den andre ikke Og med Olympus kan iallefall ikke fatningen være feil, noe jeg heller ikke tror er så sannsynlig selv om det er billig fra ebay... Hmm, hvis en til kan bekrefte dette, så får "ebay" pengene mine. Det står olympus så mange steder allerede Feks dette, med "af-confirm". Mulig det er det som er forskjellen. Er disse trygge å bruke? Endret 25. januar 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Den passer sikkert, men vær oppmerksom på at tollavdelinga til posten i det siste har kjørt en aksjon mot forsendelser fra HongKong Spesielt forsendelser fra DealExtreme merket med gift, men også andre leverandører har hatt "problemer" med dette. Forsendelser som ikke har skikkelig toldeklarasjo0n blir sendt i retur til avsender. Jeg hadde problemer med det med en EX25 som jeg kjøpte fra HongKong, den ble returnert tilbake til avsender uten at jeg fikk beskjed om det. Han sendte den på nytt, som registrert pakke. Da ble den stoppa i tollen og jeg fikk brev om å oppgi faktura etc. for fortolling. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå koster jo så godt som alt fra Dealextreme mindre enn to hundre flis uansett. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå koster jo så godt som alt fra Dealextreme mindre enn to hundre flis uansett. Stemmer nok det, men alt ble stoppa i fortollinga i posten da alle pakkene var likt merket. De skal ha individuell merking som angir verdi og innhold i hver enkelt forsendelse og ikke en standard lapp med samme pris/innhold på alle pakkene. Og når posten kjørte den aksjonen sin så stoppa de samtid alle andre forsendelser fra HongKong også. Om de fortsatt holder på slik eller om de har lette litt på muren vent jeg ikke. Det var et par egne tråder om emnet her på diskusjon.no under PC/hardware el. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg fikk forresten en annen ting til kameraet fra Hongkong like etter jul, og det var ingen problemer der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå