Espen_k Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg har nå bestemt meg før å ta knekken på torrents og annen trafikk før jeg går fysisk til verks. Jeg skal ha en router hvor jeg kan f.eks enable en rullegardinmeny hvor det bare er å velge hvilken trafikk jeg vil blokkere, enten det er FTP, P2P, HTTP eller noe annet. Jeg vil ikke holde på med heksadesimaler og binære jækler, jeg skal ha en router som er laget for å blokkere dritt-trafikk. Hvis noen kan gi meg link til en norsk nettbutikk hvor jeg får kjøpt noe som passer beskrivelsen så hadde det vært veldig kjekt! Endret 25. januar 2009 av Espen_k Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du snakker vel heller kanskje om en "jammer". Men må du kjøpe ny router for det da? De nyeste og en smule litt avanserte ruterne kan blokkere slik traffikk ved noen tastatrykk. OT: Er det dama fra Deiligst.no? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Du snakker vel heller kanskje om en "jammer". Men må du kjøpe ny router for det da? De nyeste og en smule litt avanserte ruterne kan blokkere slik traffikk ved noen tastatrykk. OT: Er det dama fra Deiligst.no? Vet du om en router du kan vise til ? Fant bildet/avataren i en annonse på Piratbukta Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skal du virkelig kontrollere trafikken på linja di, er jo en eldre PC som router kanskje tingen for deg. Her kjører jeg en maskin på litt over 1 GHz og 512 MB minne. Bruker Clarkconnect, men du trenger antakelig noe som kan fikses litt mere med. Vurderer å bytte selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå