Gå til innhold

[Løst]Vil dette oppsettet kunne brukes til spill?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dette oppsettet kan funke med spill.

Asus M3N WS, GeForce 8200, ATX, VGA

AMD Athlon 64 X2 6000 89W Socket AM2, 3,1GHz, Boxed m/Vifte

Corsair Value S. PC5300 DDR2 4096MB

Samsung SpinPoint F1 500GB SATA2

Cooler Master Elite 331 (kabinett)

Chieftec Strømforsyning ATX 400W, 120mm

CNet Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g

Forventer ikke å kunne kjøre alle spill på max, men hva tror dere?

Kan den klare å kjøre noen spill?

Mvh Robin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke spill? Gamle Deltaforce, pacman , osv ja men neppe spill fra de siste 2 årene.

Har du denne pcen? Er det ikke bare til å prøve, eller skal du få/låne/kjøpe den?

Tenkte på spill fra ifjord f.eks.

X3: Terran conflict

Har tenkt å kjøpe det oppsettet muligens.

Vil det gå bra å installere et nyere skjermkort ved en senere anledning?

Endret av Robin Hood
Lenke til kommentar

Dersom du har mulighet til + kr 345 så får du ett demo x1950 pro på PS.no lagersalg. Til 245 får du ett 6600GT. Ikke det hvasseste på markedet men du får spilt Battlefield og lignende med grei oppløsning og kvalitet.

Lenke til kommentar
Dersom du har mulighet til + kr 345 så får du ett demo x1950 pro på PS.no lagersalg. Til 245 får du ett 6600GT. Ikke det hvasseste på markedet men du får spilt Battlefield og lignende med grei oppløsning og kvalitet.

Hvilke av disse anbefales.

Gainward Radeon HD 4650 1GB DDR2

Gainward GeForce 9500GT 1GB PhysX CUDA

Blir samme pris ca hvis jeg kjøper et HK uten integrert skjermkort og et av disse.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva du skal med 1 GB plutselig i oppsettet? Disse du nevner koster 650,-. Synes jo både 8800 GS 384 MB og ikke minst HD 4670 512 MB er mye bedre kjøp i samme prisklasse når du først er oppe på dette nivået. 1 GB er det vel strengt tatt for ekstreme spillere - og det er vel ikke meningen her.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hva du skal med 1 GB plutselig i oppsettet? Disse du nevner koster 650,-. Synes jo både 8800 GS 384 MB og ikke minst HD 4670 512 MB er mye bedre kjøp i samme prisklasse når du først er oppe på dette nivået. 1 GB er det vel strengt tatt for ekstreme spillere - og det er vel ikke meningen her.

Jeg tenker sånn at når jeg kan få et 1gb skjermkort og et annet HK uten integrert skjermkort for samme pris som et HK med integrert skjermkort, tenker jeg at det er bedre, siden jeg har tenkt å spille litt. kan heller kjøpe et super skjermkort senere når jeg har bedre råd.

Lenke til kommentar

Jeg ser du får et HD 3870 512 Demo på komplett for 720,- akkurat nå. Sannsynligvis det beste kjøpet men du må legge grensen selv. Ser du får demoer av 4850 512 ned mot 430,- så det er nok å velge på. For gaming så bør du ihvertfall ikke velge 9500 GT, det blir for lite. 8800 GS har jeg selv. Det fungerer veldig bra (er det samme som 9600 GSO). Anbefales på det varmeste for normal gaming opp til maks 22" skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...