Agrostar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Lurde på om alt det her passar ilag? Tenkte å handle hos multicom sidan dei hadde best pris. 9300 er til meg sjølv, 6600 skal i hennas data. Handlevogn Reknar med at den disken er i problemserien til Seagate, korleis oppgraderar ein programvaren? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 hva skal egentlig en maskin til mor brukes til?? tenker bare på at pc til mor = betale regninger + surfe... og er det kun det som skal gjøres er en quad6600 så latterlig overkill... trenger ikke engang ekstra grafikk.... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hehe, finnst mangen forskjellige mødrer ja. Nei ho skal bruke den til alt ein standard data blir brukt til, photoshopping, 20 program samtidig og litt sånt. Ingen speling eller filmredigering, eigentleg berre hard standard bruk og photoshopping, websidelaging, ja... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 vel da så... men hadde i det minste bytta ram... og lagt til 4gb med kvalitetsram fra enten corsair eller kingston... regner med at det blir vista på den så da trenger man det men skal du bare ha ny cpu? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Veit ikkje heilt om eg skal legge innpå xp eller vista. Vista er jo bedre på mangen måtar så det blir vel det. Eg sjøl driv å bygger heilt ny data og det blei cpu i handlekorga no. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Sånn, da var minne bytta. Alt passar fortsatt isammen? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 med tanke på at segate diskene har slitt litt så hadde jeg nok også bytta den just in case... har jo kommet oppdatering, men stoler ikke helt på den... tror en samsung disk, gjerne F1 serien hadde gjort seg bra eller så er RAMen topp Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hmm, alltid vore trofast til seagate så det blir hardt å måtte gå over til samsung, sjøl om det er gode harddiskar det og. Lenke til kommentar
katet Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 No har nå eg hatt både Samsung og Seagate disker ei stund, har ikkje hatt nokon problem med dei. Hadde kun litt førstegang startsproblemer med Samsung TB disk, ellers null problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå