Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannkrem for snus-brukere?

Elgjeger

Anbefalte innlegg

Finnes det noen tannkrem som er spesielt laget, for folk som snuser? Det finnes jo tannkrem for röykere, så hvorfor ikke for snusere også?

Tennene mine, og tannkjöttet, har fått en del juling da jeg går med snus i leppa stort sett hele dagen.

Hvis det ikke finnes noen spesiell tannkrem, for dette...Finnes det da noe annet, som er verdt å pröve??

Takk for svar! :thumbup:

Endret av Elgjeger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noen tannkrem som er spesielt laget, for folk som snuser? Det finnes jo tannkrem for röykere, så hvorfor ikke for snusere også?

Tennene mine, og tannkjöttet, har fått en del juling da jeg går med snus i leppa stort sett hele dagen.

Hvis det ikke finnes noen spesiell tannkrem, for dette...Finnes det da noe annet, som er verdt å pröve??

Takk for svar! :thumbup:

du mener vell noe som motvirker fargen.? for tross alt så er snus basisk (vent, nå ble jeg plutselig veldig usikker på dette, men syns å huske å ha hørt det fra en sikker kilde...) og motvirker syreangrep på tennene ;)

og jeg tviler på at det finnes noen spesiel tankrem for snusere med tanke på at snus er ganske begrenset til skandinavia, mens røyk er utbredt over hele vide verden

edit: ble plutselig usikker..

Endret av Crex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...