Gå til innhold

Kjøpe Xbox 360, hvilken type billigst?

gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp fått igjen 1599,- av en butikk for bytte av til en billigere mobil. Og tenkte likgodt at jeg kunne endelig innvistere i en Xbox 360 nå som det har kommet så mange gode spill. Det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i denne konsollen til billigst penge. Har sett på elkjøp.no og de har utsolgt det meste av det de har. Jeg har hørt rykter om en ny brikke "Jasper" har denne nå kommet ut på markedet. Tenkte også å laste ned en del demoer, hvilken harddisk er det da mest gunstig at jeg anskaffer? Har også tenkt på en trådløs adapter fordi "å kjøre Wifi igjennom laptop trikset" gikk veldig tregt her da en kamerat hadde med sin konsoll hit. Er wifi lett å sette opp? Har i dag Nextgentel og hørt at man må stille ned MTU til 1494 fra 1500 eller noe sånt.

Men i hovedsak går denne tråden ut på:

Hvor kan jeg anskaffe meg "Jasper" eller en annen type Xbox 360 billigst?

Har lest litt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644810

Er dette med innstallering av spill på harddisk nå 100 % stabilt? Og støtter alle spill dette?

Håper på svar :)

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er elkjøp billigst eller finnes den billigere på nettet? Det var jo en sinnsykt tilbuds periode der jeg ikke fikk slått til :(

Denne 60 gb, er den Jasper modellen?

Om det er Jasper modellen, er litt spørs. :)

Er ikke alle butikker som har fått Jasper enda. Så det er stor sjangs for at får en Falcon.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å gi en Xbox til broder'n og ser etter billigste Arcade utgave, da jeg allerede har en 20GB hd tilovers som han kan få med.

Ser ut til at de billigste går for ca. 1600 kroner nå, angrer på at jeg ikke slo til når de gikk for en tusenlapp - men men.

Gi beskjed hvis noen kommer over et gromtilbud!

Lenke til kommentar
Noen som vet ang tilbud igjen ja? angrer selv at jeg ikke slo til..

Vet ikke om noen. Jule-salget er over, og Januar-salget er over. Du får vel bare vente. Men pleier alltid og komme tilbud en gang innimellom :)

Oki, men hvor får jeg billigst xbox i dag da :)? Si 60 gb'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...