gamerman Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hei Har nettopp fått igjen 1599,- av en butikk for bytte av til en billigere mobil. Og tenkte likgodt at jeg kunne endelig innvistere i en Xbox 360 nå som det har kommet så mange gode spill. Det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i denne konsollen til billigst penge. Har sett på elkjøp.no og de har utsolgt det meste av det de har. Jeg har hørt rykter om en ny brikke "Jasper" har denne nå kommet ut på markedet. Tenkte også å laste ned en del demoer, hvilken harddisk er det da mest gunstig at jeg anskaffer? Har også tenkt på en trådløs adapter fordi "å kjøre Wifi igjennom laptop trikset" gikk veldig tregt her da en kamerat hadde med sin konsoll hit. Er wifi lett å sette opp? Har i dag Nextgentel og hørt at man må stille ned MTU til 1494 fra 1500 eller noe sånt. Men i hovedsak går denne tråden ut på: Hvor kan jeg anskaffe meg "Jasper" eller en annen type Xbox 360 billigst? Har lest litt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644810 Er dette med innstallering av spill på harddisk nå 100 % stabilt? Og støtter alle spill dette? Håper på svar Endret 25. januar 2009 av gamerman Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 pers. så hadde jeg aldri gått for en modell under pro/premium Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 pers. så hadde jeg aldri gått for en modell under pro/premium Arcade er helt lik som Pro/Premium. Eneste forskjell er at det følger med harddisk og headset på Pro/Premium.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ja men med den HDDen er man sikkret på lagring, og headsett og nettverkkabel er jo uansett da sånn ca 300kr spart Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Er elkjøp billigst eller finnes den billigere på nettet? Det var jo en sinnsykt tilbuds periode der jeg ikke fikk slått til Denne 60 gb, er den Jasper modellen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er elkjøp billigst eller finnes den billigere på nettet? Det var jo en sinnsykt tilbuds periode der jeg ikke fikk slått til Denne 60 gb, er den Jasper modellen? Om det er Jasper modellen, er litt spørs. Er ikke alle butikker som har fått Jasper enda. Så det er stor sjangs for at får en Falcon. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg tenkte å gi en Xbox til broder'n og ser etter billigste Arcade utgave, da jeg allerede har en 20GB hd tilovers som han kan få med. Ser ut til at de billigste går for ca. 1600 kroner nå, angrer på at jeg ikke slo til når de gikk for en tusenlapp - men men. Gi beskjed hvis noen kommer over et gromtilbud! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kjøp en Pr/Premium og drit i Jasper. Det kommer alltid noe nytt, og det er ingen revolusjon. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vet ang tilbud igjen ja? angrer selv at jeg ikke slo til.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet ang tilbud igjen ja? angrer selv at jeg ikke slo til.. Vet ikke om noen. Jule-salget er over, og Januar-salget er over. Du får vel bare vente. Men pleier alltid og komme tilbud en gang innimellom Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet ang tilbud igjen ja? angrer selv at jeg ikke slo til.. Vet ikke om noen. Jule-salget er over, og Januar-salget er over. Du får vel bare vente. Men pleier alltid og komme tilbud en gang innimellom Oki, men hvor får jeg billigst xbox i dag da ? Si 60 gb'en Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg kjøpte min xbox pro/premium(med 60GB HD) hos gamestop Leangen for et par uker siden til den nette pris av 1899 kroner:) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kjøp deg premium eller elite. Spørs om du vil ha svart eller hvit/grå maskin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå